برخی کاربران MAC M۱ مشکلات اتصال دستگاه به بلوتوث را گزارش کردند.

تولیدات اپل بازهم مشکل اتصال بلوتوث دارند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اپل اخیراً Apple Mac mini ، MacBook Air و MacBook Pro را به بازار عرضه کرده است که از تراشه جدید M۱ و همچنین macOS Big Sur استفاده می‌کند. طبق گزارش‌ها، برخی از کاربران جدید M۱ MacBook Air ، ۱۳ اینچی MacBook Pro و Mac mini با مشکلات اتصال بلوتوث روبه‌رو هستند و برای Mac mini ، این وضعیت به ویژه آزار دهنده است. پاتریک توماسو فعال معروف دنیای فناوری، اشاره کرد که این مشکلات شامل قطع مکرر از وسایل جانبی یا حتی خرابی کامل آن است.

توماسو در توییتی مشکل اتصال M۱ Mac mini خود را تشریح کرد اما او تنها نیست، سایر کاربران نیز موارد مشابهی را تجربه کردند.



پاتریک توماسو در توییت خود گفت: من دارم دیوانه می‌شوم و سعی می‌کنم با این دستگاه مشکلات بلوتوث [B] را کشف کنم، فکر کردم شاید چند نفر از ما یک سری مشکل جداگانه داشته باشیم اما ظاهرا در انجمن گزارش‌های خرابی دارند بیشتر می‌شوند.

در Reddit ، برخی از کاربران M۱ Mac شکایت داشتند که وسایل جانبی دستگاه ، از جمله موشوارهها ، صفحه کلیدها و هدست ها، دچار قطع ارتباط متناوب می‌شوند.

به نظر می رسد مشکل از سخت افزار اپل یا macOS Big Sur باشد، به این دلیل که کاربران می توانند با استفاده از دانگل بلوتوث Unified Receiver شرکت با موفقیت به لوازم جانبی Logitech متصل شوند. یک Redditor برای جایگزینی Mac mini خود با اپل تماس گرفت اما گزینه جایگزین همان مشکل را داشت.



این اولین بار نیست که دستگاه‌های اپل با مشکلات بلوتوث روبهرو می شوند، به عنوان مثال در سال ۲۰۱۴ ، کاربران از عملکرد کند Magic Mouse ، Magic Trackpad ، صفحه کلید بی سیم اپل و لوازم جانبی بی سیم دیگر پس از به روزرسانی در OS X Yosemite شکایت داشتند.

مشخص نیست که چند دستگاه M۱ MacBook Air ، MacBook Pro و Mac mini تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته اند و اپل هنوز این مسئله را تأیید نکرده است.



Apple HomePod mini دارای مشکلات اتصال WiFi است

قیمت Apple HomePod mini حدود ۹۹ دلار است اما برخی از خریداران اولیه این دستگاه شکایت های جدی در مورد این دستگاه دارند و بیشتر این کاربران با اتصال HomePod mini خود به اینترنت مشکل دارند. از هم اکنون ، به نظر می رسد که این مسئله فقط در HomePod mini وجود دارد. برخی از کاربران معتقدند این همان چیزی است که شما با ارزان بودن دستگاه های Apple بدست می آورید.

راه حل اپل برای این مسئله "راه اندازی مجدد دستگاه" است. با این حال ، ثابت شده است که این راه حل نیز بی اثر است. براساس گزارش ها ، اگر دستگاه و همچنین روتر خود را به صورت کارخانه تنظیم کنید ، ممکن است یک راه حل کوتاه مدت داشته باشید و گزارش ها حاکی است که رفع مشکل فقط یک روز طول می کشد و دوباره مشکل به وجود می‌آید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.