اصفهان - فرمانده انتظامی برخوار گفت: فردی که با بستن دست و پای یک زن میانسال طلاجات وی به ارزش یک میلیاد و ۵۰۰ میلیون ریال را از منزلش سرقت کرده و متواری شده بود در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شد.

سارق طلاجات میلیاردی در «برخوار» دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان برخوارسرهنگ نعمت خلیلی در تشریح جزئیات این خبر به پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع سرقت به عنف زیور آلات زنی میانسال درشهرخورزوق برخوار که طی آن سارق شبانه وارد منزل شاکیه شده و با بستن دست و پای وی و سرقت طلاجاتش کرده بود ، موضوع دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی سارق آغاز و با جمع آوری دلایل و شواهد علمی موجود موفق شدند هویت سارق را شناسایی و در کمترین زمان با هماهنگی مقام قضائی متهم را طی عملیات ضربتی  در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ"خلیلی" تصریح کرد: این متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو برو شدن با ادله محکم پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند صراحتاً به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی طلاجات مسروقه توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است اظهار داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارق طلاجات را به فروش رسانده و پول را به حساب خود واریز کرده که با هماهنگی های قانونی حساب وی مسدود و نسبت به بازگرداندن اموال به مال باخته اقدام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.