با وجود تعطیلی اصناف، نرخ ها در بازار مجازی سکه و طلا با نوسان فراوان همراه بود و تحت تاثیر نرخ جهانی طلا و ریزش قیمت ارز در بازار داخلی کاهش قیمت سکه و طلا رقم خورد.

زلزله در بازار ارز و سکه/ ریزش ادامه‌ دارد

به گزارش  قدس آنلاین، وضعیت نرخ ها در بازار ارز نیز همراه با نوسان بود به طوری که در عصر پنجمین روز آذرماه قیمت دلار وارد کانال 24 هزار تومان شد و  به نرخ 24 هزار و 970 تومان در صرافی های رسمی فروخته شد. 

هر یورو نیز در صرافی های رسمی 29 هزار و 620 تومان فروخته و در مقابل هر دلار به نرخ 23 هزار و 770 تومان و هر یورو 28 هزار و 420 تومان خریداری می شود. 

سکه طرح قدیم در نخستین ساعات صبح قیمتی برابر با 10 میلیون و 800 هزار تومان و سکه طرح جدید نیز نرخی معادل 11 میلیون تومان داشت.

هر گرم طلای 18 عیار هم ارزشی برابر با یک میلیون و 64 هزار و 218 تومان داشت. در ساعت 11:21 دقیقه قیمت هر گرم طلا تا یک میلیون و 71 هزار و 143 تومان افزایش یافت اما باقی ساعات قیمت ها روند نزولی یافت و ساعت 15 تا گرمی یک میلیون و  39 هزار تومان ریزش داشت و پس از آن قیمت طلا افزایش یافت و به یک میلیون و 52 هزار تومان رسید.  

در ظهر سکه قیمت طرح جدید به 11 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت و در ساعت 13  با ریزش قیمت مواجه شده و 200 هزار تومان ار ارزش آن کاسته شد .قیمت سکه، طلا و ارز در بازه های زمانی مختلف

طلا و سکه و ارز

نگاهی به قیمت ها نشان می دهد که نرخ ها در بازار مالی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و در مقابل در مقایسه با ماه و هفته قبل، کاهش نرخ دلار، سکه و طلا اتفاق افتاده است. به نظر می رسد با سیاست‌های بانک مرکزی و دولت، می توان به کاهش نرخ ها در بازار در روزهای اینده بیشتر امیدوار بود.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.