زنجان-شهردار زنجان گفت: ۱۴۲ دستگاه ماشین استیجاری و ملکی شهرداری در فرآیند برف‌روبی خیابان‌ها در زمستان بکار گرفته خواهدشد.

آماده باش  ۵۲۰ نفر از نیروهای شهرداری در مشکلات احتمالی طرح زمستانی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حبیب یگانه شهردار زنجان روز چهارشنبه  در مراسم آغازین مانور زمستانی شهری با بیان اینکه مسیرهای برف‌روبی باز خواهد بود و پاک‌سازی برف از معابر انجام خواهد شد، اظهار کرد: با آغاز فصل سرما، مخلوط شن و ماسه و نمک به میزان لازم خریداری شده است.

 یگانه افزود:ایستگاه‌هایی در نقاط مختلف شهری مستقر شده و مخازن در روگذرها، زیرگذرها و معابر مورد نیاز جانمایی شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه مسال ۵۲۰ نفر در عملیات شهرداری فعالیت خواهند کرد،تصریح کرد: تدابیر لازم برای تجهیز نیروها، آماده‌باش امدادگران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و استقرار ایستگاه‌های نمک در حین بارش برف اتخاذ شده است.

وی با اشاره به مرگ روزانه ۱۵ تا ۲۰ نفر در اثر ابتلا به کرونا، افزود: بازگشایی مسیر آرامستان و برف‌روبی پیاده‌روها و مراکز آموزشی و درمانی و برف‌روبی از معابر اصلی نیز از برنامه‌های مهم این ستاد خواهد بود.شهردار زنجان ادامه داد: در سطح شهر نیز تمامی کانال‌ها، جوی‌ها و جدول‌ها به طور کامل لایروبی شد؛ همچنین ستاد مدیریت شهرداری تشکیل شد و کاملاً آماده و مهیا هستیم تا در صورت بارندگی‌های شدید، با بسیج همه امکانات، خودروها و نیروهای انسانی تلاش کنیم مشکلی شهروندان را تهدید نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.