همدان - سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت : ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به مسافران کرونایی ممنوع شد، و استعلام کرونا برای مسافران اجباری شده است.

 ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به مسافران مبتلا به کرونا ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین، صفر صادقی راد اظهارکرد: سامانه شرکت‌های حمل و نقل عمومی از طریق کد ملی، وضعیت سلامتی مسافران را بررسی می‌کند، وشرکت‌های حمل و نقل عمومی اجازه ندارند قبل از گذشتن دو هفته از تست کرونا مسافر سوار کنند.

صادقی راد افزود: طبق ضوابط ستاد مقابله با کرونای همدان، شرکت‌های حمل و نقل مسافر شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری در قرنطینه دو هفته‌ای پیش رو از ارائه خدمات حمل و نقلی به بیماران کرونایی و یا افرادی که مشکوک به کرونا باشند، خودداری خواهند کرد.

وی ادامه داد: شناسایی بیماران و یا افراد مشکوک به کرونا از طریق سامانه سِروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) که بین وزارت بهداشت و شرکت‌های حمل و نقل مسافر برقرار است، عملی می‌شود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان یادآور شد: با ارائه کد ملی افراد به سامانه سروا وضعیت سلامت خریدار بلیت از نظر آلودگی به کرونا یا سلامت وی مشخص و در صورت بروز هرگونه علائم بیماری تا پایان قرنطینه از ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به فرد مشکوک خودداری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.