کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دما در این استان از فردا هفتم آذر ماه همراه با بارشهای رگباری و پراکنده آغاز شده و هوا دوباره رو به سردی می‌رود.

هوای خراسان رضوی دوباره سرد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده افزود: بر این اساس بیشینه دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی تا روزهای ابتدایی هفته آتی به میزان هشت تا ۱۰ درجه سردتر خواهد شد.

وی ادامه داد: روند کاهش دمای هوا فردا (جمعه)  از مناطق شمالی خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا روز شنبه هشتم آذر ماه جاری دیگر مناطق استان را نیز فرا می‌گیرد.  
کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: عصر امروز و فردا بارش پراکنده و رگباری باران در این استان به ویژه در نواحی شمالی و غربی آن پیش‌بینی شده است.

وی همچنین بیشینه دمای امروز هوا را در مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی و بیان کرد: دمای هوای این کلانشهر در نخستین روز هفته آتی با هشت درجه کاهش به ۶ درجه سلسیوس خواهد رسید.
آهنگرزاده افزود: گرچه دمای هوا ظرف ۲ روز آتی در خراسان رضوی روند نزولی دارد اما از روز یکشنبه نهم آذر ماه دمای هوا در مناطق مختلف استان رو به افزایش می‌رود.
وی ادامه داد: همچنین از امروز ششم آذر تا روزهای ابتدایی هفته آتی سرعت وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد.
قوچان در شمال خراسان رضوی با کمینه دمای هوای ۲ درجه زیر صفر و سرخس در شمال شرق این استان با بیشینه دمای هوای ۱۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت گذشته بودند.  
بیشترین شدت وزش نیز طی این مدت از سرخس با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.