حمید رضا خداشناس: هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان عصر امروز با انجام چهار دیدار به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی‌های امروز پرسپولیس در مسجد سلیمان میهمان نفت است.

پرسپولیس بدون یحیی در شهر اولین‌ها

شهرخودرو از صنعت نفت میزبانی می‌کند و تراکتور سازی و سپاهان هم در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

تقابل استاد و شاگرد

پرسپولیس تهران که از دو هفته نخست لیگ برتر چهار امتیاز آن‌هم از روی نقطه پنالتی کسب کرده، به اذعان اکثر کارشناسان هنوز آن تیم مقتدر چند فصل‌ گذشته نبوده است و البته جدایی چند بازیکن اصلی در این تیم و جایگزینی نفرات جدید شاید دلیل این امر باشد. اما حالا در هفته سوم و در هزارمین بازی‌شان در ادوار لیگ برتر طرفداران سرخپوشان پایتخت توقع دارند نمایش بهتری از تیمشان ببینند و بدین منظور پرسپولیس در حالی که یحیی گل محمدی را روی نیمکت خود نمی‌بیند به شهر اولین‌ها سفر کرده است تا با شکست نفت مسجد سلیمان علاوه بر تکرار پیروزی دردیدار برگشت فصل قبل که منجر به پوکر قهرمانی این تیم شد، خود را به جمع مدعیان لیگ اضافه کند. نکته مثبت برای یحیی اینکه در این دیدار همه بازیکنانش را در اختیار دارد و می‌تواند با خیال آسوده به مصاف دستیار سابق خود برود. اما در آن سو نفتی‌ها که از دو بازی اولشان در لیگ نه پیروزی‌ای بدست آورده‌اند و نه شکستی خورده اند و حاصل کارشان دو تساوی مقابل سایپا و البته با تراکتور در تبریز بوده در نخستین حضور سرمربیشان یعنی مجید حسینی روی نیمکت که سابقه دستیاری یحیی را هم در کارنامه دارد، در غیاب گل محمدی، به دنبال کسب نخستین پیروزی شان در این فصل هستند و این می‌تواند پرسپولیس را در مسجد سلیمان به درد سر بیندازد. به هر صورت تقابل مجید حسینی با یحیی گل محمدی که سال‌ها در کنار هم بوده اند و با تفکرات هم آشنا هستند می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد و روز دیدنی‌ای را برای علاقه‌مندان به دو تیم رقم بزند.

جدال 6 امتیازی در مشهد

اما در دیگر بازی حساس امروز شهر خودرو از ساعت 15:45 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان صنعت نفت آبادان است.

دو تیم  در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در بازی هفته قبل برابر حریفانشان شکست خورده‌اند و برای جبران برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد البته شهر خودرو و صنعت نفت هر دو 3 امتیازی هستند و این بازی را می‌توان دیداری 6 امتیازی برای آن‌ها دانست.

مهدی رحمتی و شاگردانش می‌خواهند به روند موفقیت صنعت نفت در مشهد خط‌ پایانی بکشند و این تیم را دست خالی روانه آبادان کنند.

تنها نکته منفی در اردوی شهرخودرو غیبت گلزن خود یعنی امین قاسمی نژاد است که به دلیل مصدومیت نمی تواند در این بازی به میدان برود و همچنین فرشاد فرجی که هنوز مشکل سربازی‌اش حل نشده و قطعاً نبود این دو بازیکن تأثیر گذار در ترکیب شهرخودرو می‌تواند رحمتی را دچار مشکل

کند.

برنامه بازی‌ها

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹

شهرخودرو مشهد - صنعت نفت آبادان ساعت 15:45

ذوب آهن اصفهان - پیکان تهران

تراکتور- فولاد مبارکه سپاهان

نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس، ساعت 16:35

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.