امین غلام‌نژاد: وضعیت آینده لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید نیز در هاله‌ای در ابهام قرار گرفته است. با بازگشت زین الدین زیدان به نیمکت رئال مادرید، لوکا مودریچ تولدی دوباره یافته و در یک سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است.

مودریچ: زیدان بخواهد می‌مانم

اما قرارداد مرد سال فوتبال جهان در تابستان سال بعد به اتمام می‌رسد و هنوز پیشنهادی در مورد تمدید قرارداد به لوکا مودریچ داده نشده است.

شبکه ال چیرینگیتو در گزارشی مدعی شد لوکا مودریچ از این موضع مدیران رئال مادرید بهت زده شده و امیدوار بوده آن‌ها زودتر برای تمدید قرارداد با این هافبک ارزشمند وارد مذاکره شوند. از ابتدای فصل زمستان لوکا مودریچ به صورت قانونی حق دارد با هر تیمی مذاکره و توافق کند و رئال مادرید فرصت زیادی برای تمدید قرارداد با این هافبک 35 ساله نخواهد داشت.

مودریچ مانند راموس

اما به نظر می‌رسد مشکل لوکا مودریچ نیز مانند سرخیو راموس است. فلورنتینو پرز مشکلی با تمدید یکساله قرارداد این هافبک کروات ندارد، اما او خواهان تمدید دو ساله شده و به همین دلیل هنوز طرفین به توافق نرسیده اند. مدیران رئال مادرید معتقدند تمدید یکساله بهترین راه حل برای بازیکنان بالای 30 سال است و این موضوع در مورد سرخیو راموس نیز صادق است. در صورت ادامه این روند، ممکن است هواداران رئال مادرید در تابستان سال آینده شاهد جدایی دو تا از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه باشند.

چراغ سبز لوکا

مودریچ در خصوص تمدید قرارداد گفت: «من دوست دارم با رئال ادامه دهم ولی این بستگی به نظر باشگاه دارد. اگر زیدان یا باشگاه اجازه دهد من خیلی دوست دارم که در مادرید فوتبالم را به پایان رسانم».

رابطه مودریچ با زی زو در سطح بالایی قراردارد به طوری‌که او می‌گوید زیدان برنده شدن توپ طلا توسط او را پیش بینی کرده بود. او در این باره گفت: « کلمه کلمه صحبت هایش را به یاد می‌آورم. او گفت من تو را به عنوان بازیکنی می‌بینم که می‌تواند روزی توپ طلا را بدست آورد. من قبلاً حتی به این موضوع فکر نکرده بودم اما وقتی شخصی مثل زیزو این موضوع را به شما می‌گوید قطعاً اعتماد به نفستان افزایش پیدا می‌کند. ما همیشه روابط فوق العاده ای داشته ایم و امیدواریم او برای مدت طولانی در رئال بماند. زیدان یکی از بهترین مربیان دنیاست. فکر نمی‌کنم کسی بتواند موفقیت او را تکرار کند. مردم آن‌طور که باید از زیدان به عنوان یک مربی قدردانی نکرده‌اند ولی او همه چیز را ثابت کرده است.

پیشنهاد بکام

جالب اینکه باشگاه اینتر میامی که مالکیت آن در اختیار دیوید بکام قرار دارد و از این فصل در لیگ MLS آمریکا حضور دارد قصد دارد برای جذب لوکا مودریچ پیشنهاد قابل توجهی به رئال مادرید ارائه دهد و او را برای ترک برنابئو ترغیب کند. مارکا، احتمال رفتن لوکا مودریچ از رئال در پایان فصل جاری وجود دارد. در صورتی که او به فکر خروج باشد،‌ با گزینه‌های مواجه خواهد شد. حتی می‌تواند راهی لیگ حرفه‌ای آمریکا شده و برای تیم اینترمیامی به مدیریت دیوید بکام بازی کند.

روزنامه مارکا در این باره نوشت: در صورت تصمیم برای بازی در تیم آمریکایی حقوق مودریچ به دو برابر حالا افزایش خواهد یافت. وی هم اکنون حدود ۱۰ میلیون یورو در سال از تیم اسپانیایی حقوق می‌گیرد. مودریچ ۳۴ ساله از سال ۲۰۱۲ که تاتنهام را ترک کرد، در خدمت سفیدپوشان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.