به همت مدیریت امور زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی مراسم سوگواری مجازی وفات حضرت معصومه(س) به ۴ زبان زنده دنیا در حرم مطهر رضوی اجرا شد.

برگزاری مراسم سوگواری مجازی وفات حضرت معصومه(س) ویژه زائران غیر ایرانی

به گزارش قدس آنلاین،  همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) ویژه برنامه‌های سوگواری مجازی به زبان‌های عربی، اردو، آذری و انگلیسی برای مخاطبان بین‌الملل ضبط و اجرا شد.
وبینار «بانوی کرامت» با حضور اساتیدی از کشورهای ایران، لبنان و مشارکت عتبات مقدسه عراق برای عرب زبانان برگزار شد که دکتر واسطی پور، دکتر منا البنیان و دکتر سوسن زین از جمله سخنرانان این مراسم بودند.
برای مخاطبان ردوزبان کشورهای هند و پاکستان نیز ویژه برنامه‌های مجازی با محوریت تأثیر وجود مقدس حضرت معصومه(س) در قم با اهتمام به پیشرفت‌های علمی و فرهنگی اجرا شد.
آذری زبانان در فضای مجازی نیز میزبان مراسم سوگواری و سخنرانی با محوریت جایگاه و شأن حضرت معصومه(س) از زبان معصومین(ع) بودند.
«بررسی دلایل برتری حضرت معصومه(س) نسبت به سایر امامزادگان» نیز موضوع وبینار برای انگلیسی بود که در ادامه دعای کمیل ویژه مسلمانان انگلیسی زبان پخش شد تا این گروه از مخاطبان بتوانند از فضای معنوی و ملکوتی حرم مطهر رضوی بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است؛ مراسم عزاداری و سوگواری ویژه وفات حضرت معصومه(س) در روز پنج شنبه ۶ آذرماه در شبکه مجازی یوتیوپ و به صورت زنده در اینستاگرام برای مخاطبان نمایش داده شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.