فرماندار گناباد گفت: با هرگونه تخلف و گران فروشی در عرضه مرغ و تخم مرغ در این شهرستان قاطعانه و بدون چشم پوشی برخورد می‌شود و هیچ فروشنده‌ای حق عرضه این اقلام خارج از نرخ‌های مصوب را ندارد.

با گران فروشی مرغ در گناباد قاطعانه برخورد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی گناباد افزود: با توجه به اینکه این شهرستان از ظرفیتهای بسیار در تولید مرغ برخوردار است و یکی از قطبهای تولید مرغ استان خراسان رضوی است نباید این اقلام در منطقه با قیمت زیاد به فروش برسد بلکه باید با کمترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: به دنبال افزایش قیمت مرغ ناشی از کاهش جوجه ریزی در تهران و غرب کشور و مرکز استان خراسان رضوی، فروشندگان مرغ در گناباد هم به طبع آن اقدام به افزایش قیمت مرغ کردند به طوری که مرغ در این شهرستان به قیمت هر کیلو ۳۵۰ هزار ریال رسید ولی از استمرار آن جلوگیری شد.

فرماندار گناباد گفت: تخم مرغ نیز از امروز باید با نرخ کیلویی ۱۴۵ هزار ریال و گوشت منجمد مرغ از قرار هر کیلو ۱۵۵ هزار ریال، گوشت گرم مرغ به نرخ تعادلی ۲۰۴ هزار ریال و گوشت مرغ با نرخ آزاد نیز با قیمت کیلویی ۲۵۰ هزار ریال در فروشگاههای شهرستان عرضه شود و عرضه با قیمت بیشتر تخلف محسوب می شود و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

وی افزود: با هدف تنظیم بازار و کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ و جلوگیری از تورم قیمت این بخش روزانه ۵.۵ تن از این اقلام به قیمت تعادلی در این شهرستان عرضه می شود.

قربانی ادامه داد: مرغ طرح تنظیم بازار با قیمت تعادلی هر کیلو ۲۰۴ هزار ریال در ۱۲ فروشگاه گناباد و با ثبت کد ملی در سامانه مربوطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.  

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد با پنج هزار واحد صنفی، توزیعی و خدماتی در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.