۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 729557

فصل جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با محوریت مطرح کردن مسائل و معضلات اجتماعی با نگاه طنز از امشب پنجشنبه (۶ آذرماه) ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود. 

حریرچی به  «قرنطینه» می‌رود

قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمدابراهیم امینیان، تهیه کننده برنامه «قرنطینه» در توضیح این برنامه اظهار کرد: «قرنطینه» با توجه به مشکلات و مسائل روز جامعه با نگاه طنز در ۲۰ قسمت هر پنجشنبه پخش خواهد شد. 

او اضافه کرد: سری جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با اجرای امین زندگانی با بخش های مختلف همچون گفت وگو با مهمان، موشن گرافی، دوربین مخفی ( مرتبط با موضوع برنامه) و پخش انیمیشن همراه خواهد بود. در این برنامه سعی شده از دریچه طنز، به مسائل و موضوعات اجتماعی روز کشور پرداخته شود. 

تهیه کننده برنامه «قرنطینه» یادآور شد: استفاده از نام قرنطینه در روزها و شرایط سخت کرونایی بدین مفهوم است که زندگی با تمام محدودیت ها در جریان است و همچنان ادامه دارد. ما این موضوع را در دکور برنامه نیز لحاظ کرده ایم و فضا را به گونه ای طراحی کرده ایم که از دو رنگ آبی و زرد برای مهمان و مجری استفاده شده و به نوعی محدودیت ایجاد کرده ایم. 

اولین قسمت برنامه «قرنطینه» میزبان ایرج حریرچی (معاون کل وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی) با موضوع کرونا  است که امشب ساعت ۲۲ پخش می شود. 

این برنامه با همکاری مشترک گروه تامین و پخش بسیج صدا و سیما و گروه اجتماعی شبکه پنج تولید می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.