تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی اقدام تروریستی نظام سلطه در ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و آن را نشانه‌ای دیگر از استیصال دشمنان در برابر موفقیت ها و عزت ملت بزرگ ایران دانست.

ترور شهید فخری زاده نشانه ضعف و استیصال مستکبران در برابر اقتدار ملت ایران است

به گزارش قدس آنلاین، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت دانشمند مجاهد و انقلابی شهید محسن فخری زاده به دست تروریست‌های دون مایه، نشانه‌ای دیگر از استیصال دشمنان در برابر موفقیت ملت بزرگ ایران در شکست نظام سلطه و پیشرفت چشم‌گیر این ملت عزیز در فتح قله‌های اقتدار علم و فناوری است.

این دانشمند مومن و انقلابی که در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضوری مؤثر در عرصه‌های مختلف جهاد داشت، جزو پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیان‌گذاران صنعت هسته‌ای بود و در جایگاه ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

بدون شک توسل دشمنان ایران اسلامی به ترور و تروریسم که از اولین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شده و همچنان تداوم دارد، از سر ضعف و ناتوانی مستکبران عالم در برابر عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بدون تردید این جنایت وحشیانه نیز با پاسخ قاطع و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

اینجانب در جوار مضجع منور رضوی، شهادت این دانشمند فرزانه و جهادگر را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گران‌قدر تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن مجاهد شهید علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.