دبیرخانه و ستاد برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری‌زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت جشنواره تئاتر مقاومت درپی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در پی شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، جشنواره تئاترمقاومت پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرد:

مِنَ‌الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُواللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
«حرکت رو به تعالی و پیشرفت‌های روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی و دستیابی به فناوری‌های روز دنیا که به برکت مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی جوانان این مرز و بوم صورت گرفته‌است، بار دیگر موجبات خشم و انزجار نظام سلطه و ایادی استکبار جهانی را پدید آورد.
شهادت دانشمند برجسته شهید محسن فخری‌زاده توسط مزدوران و جیره‌خواران رژیم غاصب و ضدبشری صهیونیستی برگ دیگری به کتاب جنایات این دولت ضدانسانی افزود.
بی‌شک ریختن خون‌ پاک این جوانان که دل در گرو سعادت و پیشرفت و آبادانی ایران عزیز داشته و دارند، آینده‌ای روشن و پرامید را برای ملت سرافراز و قهرمان ایران رقم خواهد زد.
دبیرخانه و ستاد برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت به نمایندگی از سوی فعالان حوزه تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، ضمن تقبیح و انزجار شدید از این حرکت تروریستی و تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده و بازماندگان آن شهید والامقام و همکاران و همرزمان ایشان در سنگر علم و پژوهش، بر ضرورت ادامه راه این شهید در عرصه فرهنگ و هنر مقاومت تاکید می‌نماید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.