کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای پراکنده باران و برف که طی روزهای اخیر در خراسان رضوی جریان دارد روز دوشنبه هفته جاری در مناطق مختلف این استان شدت می‌‎گیرد.

بارش برف و باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی اظهار کرد: از عصر روز یکشنبه و در طول روز دوشنبه بر میزان وسعت این بارشها افزوده می‌شود و طی این مدت احتمال آبگرفتگی در جنوب و غرب خراسان رضوی و اختلال در ترددها در نیمه شمالی استان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: بارشهای برف و باران پیش‌بینی شده همراه با پدیده مه گرفتگی و کاهش میدان دید و همچنین بارش کولاک در برخی از مناطق خراسان رضوی رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر دیروز تاکنون بارشهای پراکنده در شهرستانهای قوچان، کلات، کاشمر و تربت‌جام استان خراسان رضوی گزارش شده است.

فاروقی با اشاره به افت محسوس دما در خراسان رضوی طی امروز شنبه افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته ۱۴ درجه کاهش دارد.

وی اضافه کرد: از فردا شاهد روند افزایش دما در خراسان رضوی هستیم به طوری که بیشینه دمای هوای مشهد فردا ۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است و به تدریج تا روزهای پایانی هفته افزایش دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شهرستان قوچان با کمینه دمای هوای سه درجه زیر صفر و شهرستانهای تربت‌جام و مشهد با بیشینه دمای هوای حدود ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.