دانشگاهیان خراسان رضوی با انتشار بیانیه‌هایی انزجار خود را از ترور شهید محسن فخری زاده اعلام و بر تداوم مسیر علمی وی تاکید کردند.

دانشگاهیان خراسان رضوی ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد کافی، رییس دانشگاه فردوسی مشهد در پیام تسلیت خود نوشت: شهادت دانشمند مجاهد، دکتر محسن فخری زاده را به ملت بزرگ و خانواده فهیم دانشگاهیان ایران تسلیت گفته و امید دارم مسیری که توسط این رادمردان و وارستگان برای پیشرفت و سازندگی ایران هموار گشته، توسط جوانان و دانشمندان این کهن بوم ادامه  یابد.

همچنین رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد در پیام خود آورد: امروز شاهد این هستیم که سنگر شهادت در دانشگاه‌ها قرار گرفته است پس باید در عرصه جهاد علمی بیشتر از گذشته بکوشیم و قله‌های علم را فتح کنیم.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی مطلق افزود : دشمنان کور دل انقلاب اسلامی امروز دانشمند بزرگ کشورمان شهید محسن فخری زاده را ترور و به شهادت رساندند اما خون این شهید باعث رشد و اتحاد بیشتر این انقلاب و نابودی و فروپاشی استکبار و اسراییل خواهد شد.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه - هفتم آذرماه - با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.