اصفهان - رئیس اتاق بازرگانی ایران ،گفت: انتقال تجربه های موفق اتاق اصفهان به سایر اتاق های بازرگانی، استفاده حداکثری اتاق بازرگانی از فرصت برنامه هفتم توسعه و اعمال شاخص های توسعه پایدار در این برنامه ، از جمله محورهای اصلی این گفتگو بود.

انتقال دانش و تجربه اتاق بازرگانی اصفهان به اتاق های سایر استان ها

به گزارش قدس آنلاین به  نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان  غلامحسین شافعی گفت: لازم است برنامه های توسعه  منطقه ای برای قرار گرفتن در برنامه های کلی کشور تدوین شده و در  سطح ملی در نظر گرفته  شوند.

وی با اشاره به  فرصت مناسبی که برای اتاق های بازرگانی در خصوص  تدوین برنامه هفتم توسعه فراهم است، تاکید کرد: برنامه هفتم توسعه  یک فرصت طلایی برای  اتاق های بازرگانی است که تلاش کنند شاخص های توسعه پایدار را در  این برنامه ، اعمال کنند.

 وی از نتایج خوب بدست آمده  از ایجاد مرکز شتاب دهنده صادرات در اتاق اصفهان استقبال و تاکید کرد: دانش اتاق بازرگانی  اصفهان در زمینه نتایج  کارهای انجام شده  به ویژه  اقدام ارزشمند اتاق در خصوص ایجاد مرکز شتاب دهنده صادرات  به اتاق های بازرگانی استان های دیگر، منتقل شود.

همچنین  مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان  ضمن اشاره به  شعار اتاق اصفهان دردوره نهم  فعالیت ، مبنی براینکه اتاق شاخص و اتفاق تازه می خواهد،  گفت: در سالهای گذشته و پس از بحران بوجود آمده در قاره اروپا، پارادایم و رویکرد اتاق های بازرگانی تغییر کرد و  تبدیل اتاق نسل اول و دوم به اتاق نسل سوم  با هدف تمرکز بیشتربر  بنگاه های کوچک و متوسط ) در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه  تصریح کرد: یکی از برنامه های کلیدی و راهبردی اتاق، ایجاد مرکز شتاب دهنده صادرات بوده که تیم های آموزش دیده اولین  صادرات خود را انجام داده اند.همچنین  تشکیل سرای نوآوری با هدف تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه  از دیگر اتفاقات تازه در اتاق بازرگانی اصفهان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.