رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: پیرو دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و تاکید استاندار خراسان رضوی، طرح تشدید نظارت و بازرسی بازار با تمرکز بر عرضه کالاهای اساسی در قالب ایجاد ۱۱ پایگاه دریافت گزارشها و شکایات تخلفات اقتصادی در نقاط مختلف مشهد آغاز شد.

نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در مشهد تشدید شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مس فروش در حاشیه گشایش نخستین پایگاه طرح تشدید نظارت و بازرسی در محل بلوار کلانتری مشهد  افزود: در این طرح علاوه بر پایگاه مزبور، ۱۰ پایگاه دیگر با همکاری شهرداری در مناطق مختلف شهر ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح که با مدیریت استانداری خراسان رضوی و همکاری بازرسان اتاق اصناف مشهد و تعزیرات حکومتی و بهره گیری از ظرفیت نیروهای مردمی و بسیج اصناف استان انجام می‌شود نظارت و بازرسی به صورت دریافت شکایات از تخلفات اقتصادی در محل پایگاه و انجام گشتهای مشترک بازرسی در سطح شهر خواهد بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در پایگاه‌ها چهار نفر برای رسیدگی به شکایات و گزارشات تخلفات اقتصادی اعم از احتکار، گرانفروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و مواردی از این دست مستقر می‌شوند و همچنین شکایات از طریق شماره‌های ۱۲۴، ۱۳۵، ۳۱۷۳۰ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۲۴ دریافت می‌شود.

مس فروش افزود: مرحله بعدی اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی در شهرستانها با محوریت فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تنظیم بازار خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.