مدیر بارزسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: تاکنون جریمه‌ها و پلمب‌های صادر شده غالبا مربوط به کافی‌شاپ‌ها، باشگاه‌های بدنسازی، آموزشگاه‌های زبان، واحدهای عکاسی و فیلمبرداری بوده و حدود ۷۰ درصد واحدهای صنفی تعطیلی را رعایت کرده‌اند.

 ۷۰ درصد اصناف مشهد محدودیت‌ها را رعایت کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، امیردلداری در خصوص آمار بازرسی‌های انجام گرفته از ابتدای طرح محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه اظهار ‌کرد: روز پنجشنبه، ۱۶ گروه بازرسی مشترک داشتیم و در این روز، ۱۱هزار و ۳۶۰ بازرسی انجام شده ‌است. همچنین ۱۹۸ اخطار کتبی و ۴۰ فرم جریمه صادر شده، ۴۱واحد صنفی نیز به ‌دلیل عدم رعایت موضوع تعطیلی فعالیت مشاغل گروه دو، سه و چهار پلمب شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح تاکنون، ۱۰۸هزار و ۳۹۰ بازرسی انجام و ۲۹۶۰ ابلاغ کتبی داده ‌شده، همچنین ۴۶۲ واحد جریمه و ۲۱۰ واحد صنفی پلمب شده‌اند. تا زمانی که واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی شوند، گشت‌های بازرسی ادامه خواهند داشت.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد در خصوص رعایت درصد بالایی از صنوف در محدودیت‌های اخیر گفت: تاکنون جریمه‌ها و پلمب‌های صادر شده غالبا مربوط به کافی‌شاپ‌ها، باشگاه‌های بدنسازی، آموزشگاه‌های زبان، واحدهای عکاسی و فیلمبرداری بوده و حدود ۷۰ درصد واحدهای صنفی تعطیلی را رعایت کرده‌اند.

دلداری خاطرنشان ‌کرد: از مردم می‌خواهیم که تنها برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند و موارد بهداشتی را رعایت کنند تا با همراهی دوطرفه مردم و واحدهای صنفی، این بیماری ریشه‌کن شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.