بعد از شهادت محسن فخری‌زاده خانواده شهدایی چون احمدی روشن و رضایی‌نژاد که از قضا شهدایشان هم هسته‌ای است پست‌هایشان توسط اینستاگرام حذف می‌شود و پیام می‌آید که این پست‌ها فلان است و بهمان.

«اینستاگرام» پیام‎های شهید فخری‌زاده را فیلتر می کند+عکس

«اینستاگرام» هم شهید فخری‌زاده را ترور کرد+عکس

گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، زهرا بختیاری: محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته کشورمان روز گذشته در دماوند ترور شد و شهادت شد پایان زندگی مردی که سالها در گمنامی زیست و خدمات شایسته و منحصر به فردی را در جهت پیشرفت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ارائه کرد. 

شهید فخری زاده همچون شهید طهرانی مقدم بدون هیچ هیاهویی صنعت دفاعی کشور را یاری کرد و علی رغم همه دسیسه‌های دشمن برای ترورش توانست پروژه‌های بزرگی را جلو ببرد. 

محسن فخری‌زاده همچون دیگر شهدای ترور مانند شهیدان صیاد شیرازی، مجید شهریاری، مسعود علی‌محمدی و... خون پاکش در راه خدا ریخته شد و حالا نامش برای مردمی که سال‌ها برای پیشرفتشان تلاش کرده بود شناخته شد.

وقتی جامعه با چنین شخصیتی آشنا شد به پاس مجاهدت‌هایش هر کسی به وسع خود سعی کرد با مطلبی در صفحات مجازی هم دردی خود را با خانواده این شهید عزیز اعلام کند. به خصوص دیگر خانواده شهدا که وقتی خبر شهادت کسی را می‌شنوند انگار داغشان تازه می‌شود و دلشان به درد می‌آید. آنها نیز در صفحات مجازی خود مانند اینستاگرام سعی کردند شهادت محسن فخری‌زاده را تسلیت بگویند اما این پست‌ها نباید گذاشته شود. 

نباید مردم دنیا خیلی بفهمند مسئولان جنایتکارشان دارند چه می‌کنند و دستشان به خون چه کسانی آلوده است. آنها باید همه چیز را آنطور بشنوند که قرار است برایشان ساخته شود. اینکه حاج قاسم آن کسی نیست که سال‌ها زندگی خود را برای دفاع از مردم بی دفاع سراسر جهان گذاشت و یا محسن فخری‌زاده دانشمندی بود که تنها جرمش انجام کارهای پژوهشی بود آن هم برای مردمش که بی‌رحمانه جان خود را به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه از دست می‌دهند. 

مردم دنیا باید وقتی در صفحات مجازی می‌گردند سرشان گرم برندهای مختلف لباس و وسایل مصرفی باشد یا بدانند الان فلان سلبریتی در فلان نقطه جهان سرما خورده یا آخرین تصویری که از خود منتشر کرده در چه حالی است. آنها نباید وقتی در صفحه سرچ اینستاگرام می‌چرخند عکسی از محسن فخری زاده‌ها و حاج قاسم‌ها را ببینند. مبادا در ذهنشان تلنگری ایجاد شود که چه کسی و چطور از دنیا رفته که ملتی در سوگش می‌گریند. 

برای همین خصوصاً اگر فرد شناخته شده و معتمدی پستی از شهدا بگذارد حذف می‌شود. در واقع برخی شهدا یکبار هم در اینستاگرام ترور و شهید می‌شوند. 

بعد از شهادت محسن فخری‌زاده خانواده شهدایی چون احمدی روشن و رضایی نژاد که از قضا شهدایشان هم هسته‌ای است پست‌هایشان وقیحانه توسط اینستاگرام حذف می‌شود و پیام می‌آید که این پست‌ها فلان است و بهمان. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.