رییس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری تربت‌حیدریه از مهر و موم مراکز جمع‌آوری ضایعات در محدوده این شهر با هدف مقابله با بیماریها خبر داد.

مراکز جمع‌آوری ضایعات شهر تربت‌حیدریه مهر و موم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدهادی مقدم‌نیا  افزود: در جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که هفته گذشته برگزار شد برای ۱۱ واحد جمع‌آوری ضایعات متخلف رای مهر و موم صادر شد.

وی ادامه داد: با توجه وضعیت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و شیوع انواع بیماری‌های واگیردار و بروز مشکلات عدیده بهداشتی ناشی از وجود انبارهای ضایعاتی در کنار مناطق مسکونی و مطابق بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها، اداره هماهنگی و نظارت برخدمات شهری شهرداری تربت‌حیدریه با همکاری سایر متولیان بهداشتی، اقدام‌های قانونی را در ارتباط با مهر و موم مراکز جمع‌آوری ضایعات در محدوده این شهر آغاز کرده است.

رییس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری تربت‌حیدریه گفت: هیچ انبار ضایعاتی نباید در داخل شهر مشغول فعالیت باشد و در صورت مشاهده این گونه فعالیت‌های غیرمجاز با مالکان انبارها برخورد و انبارها جمع‌آوری می‌شود. 

مقدم‌نیا با اشاره به این که طرح پاکسازی و مهر و موم انبارهای ضایعات از سطح شهر با اخذ دستور از مقام قضایی با هدف تامین رفاه ساکنان شهر به ویژه در بلوار امام رضا (ع) تربت‌حیدریه صورت می‌گیرد گفت: این منطقه به علت گستردگی و وجود مناطق حاشیه‌ای، همواره با معضلات فراوان مواجه است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون با هدف پیشگیری از بیماری‌های واگیردار، سه انبار ضایعات در مناطق حاشیه این شهر مهر و موم شد چرا که این انبارها علاوه بر مشکلات بهداشتی و زیست محیطی محل تردد افراد معتاد شده بود و امنیت اجتماعی و روانی خانواده‌ها و فرزندانشان را نیز به مخاطره انداخته بود. 

رییس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری تربت‌حیدریه از مردم خواست کرد ضمن تفکیک زباله‌های خود، ضایعات را تحویل پیمانکار پسماند دهند و در صورت مشاهده انبارهای نگهداری ضایعات در محلات، موضوع را از طریق تماس تلفنی به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی و پیگیری شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.