اصفهان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح "شهید سلیمانی" که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ شده ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان اصفهان توزیع می‌شود.

۱۵ هزار بسته معیشتی در اصفهان توزیع می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی حجت‌الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به ابلاغ طرح "شهید سلیمانی" از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به ادارات اوقاف سراسر کشور اظهار داشت: این طرح در استان اصفهان نیز از اول آذر الی ۱۳ دی‌ماه همزمان با شهادت سردار دل‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح قرار است اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی و ... به نیازمندان هدیه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه سهمیه استان اصفهان در تامین اقلام ذکر شده ۱۵ هزار بسته است، ابراز داشت: قرار است هزینه این بسته‌ها که هر کدام به ارزش ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده از محل درآمد بقاع متبرکه سطح یک و دو استان که در مجموع شامل ۴۹ بقعه است، تامین شود.

وی افزود: استفاده از درآمد موقوفات مجهول‌المصرف، موقوفات متعذر المصرف، مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امامزادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات، کمک به فقرا، لباس و پوشاک مساکین و نیازمندان از دیگر محل‌های تامین هزینه این بسته‌های معیشتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.