مسوول هیات و کانون فرهنگی جوادالائمه (ع) مشهد گفت: این هیات با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان و با هماهنگی سازمان زندانها در قالب پویش "در پناه جواد الائمه (ع) باشیم"، ۹ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کرد.

یک هیات مذهبی در مشهد ۹ زندانی را آزاد کرد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رجب پور  اظهار کرد: مجموع بدهی این زندانیان ۳۹۰ میلون ریال بود که به کمک خیران تامین شد و این زندانیان امروز آزاد شدند. این اقدام در پیشواز از نهم آذر ماه و با نام امام جواد (ع) انجام شد.

وی با بیان اینکه از نهم آذر امسال تا چهارم اسفند که سالروز ولادت حضرت امام جواد (ع) است ۹ برنامه مختلف اجرا می‌شود ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها طرح پسران آسمانی است و در این راستا به فرزندانی که از نهم تا نوزدهم آذر ماه متولد و نام آنها جواد، محمدجواد، تقی و محمدتقی باشد یا دخترانی که به نام معصومه نامگذاری شوند هدایایی ارسال خواهد شد.

مسوول هیات و کانون فرهنگی جوادالائمه (ع) مشهد گفت: برای برخورداری از این هدایا والدین این فرزندان در هر جای کشور باید به سرشماره ۱۰۰۰۱۷۷۶ پیامک کنند که برای دریافت تصویر شناسنامه با آنان تماس گرفته خواهد شد.

وی افزود: طرح مائده آسمانی نیز از دیگر برنامه‌ها است که از خانواده ها درخواست می‌کنیم هر خانواده علاقه‌مند ۹ پرس غذا برای نیازمندان تهیه و توزیع کند.

رجب پور ادامه داد: تامین نیاز معیشتی ۹ خانواده محروم به مدت ۹ ماه و ارتباط تصویری در ساعت ۹ صبح و ۹ شب نهم آذر با کاظمین از دیگر برنامه‌های این هیات است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.