استاندار خراسان رضوی در دیدار با آیت الله رضازاده بر لزوم رسیدگی به اقشار کم‌درآمد تأکید کرد.

اولویت ما رسیدگی به اقشار کم‌درآمد است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان شامگاه جمعه با آیت‌الله رجبعلی رضازاده دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار از تلاش‌های بی وقفه برای رسیدگی به اقشار کم درآمد گفت و افزود: باید بین دستگاه‌های مختلف برای کمک به مردم همکاری کامل برقرار شود.

استاندار خراسان رضوی اولویت کاری مدیریت استان را توجه به قشر محروم عنوان و تأکید کرد: اصل کار دستگاه‌ها شناسایی، رسیدگی و حل مشکلات مردم است.

معتمدیان به لزوم رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه شهر اشاره کرد و افزود: به فرمانداران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی برای اولویت قرار دادن رسیدگی به مشکلات مردم و حضور در میان آن‌ها برای احصا مشکلات‌شان تأکید شد.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌ها برای رفع چالش مردم با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: دغدغه ما مدیریت بیماری کرونا و کاهش مشکلات مردم است و با توجه به فراگیر شدن بیماری، توجه همگانی و کنترل محدودیت‌ها است.

آیت‌الله رضازاده نیز در ادامه جلسه از لزوم رسیدگی به حل مشکل مؤمنین و افراد نیازمند و گرفتار گفت و یادآور شد: هرکس احسان کند، به خود احسان می‌کند و اعمال انسان به خود او باز خواهد گشت.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان خدمت به مردم را توفیقی دانست که به استاندار اعطا شده است و در همین ارتباط ادامه داد: رفع گرفتاری مردم نعمتی است که خداوند به انسان ‌اعطا می‌کند و اگر انسان روی گردان باشد، خداوند این نعمت را به دیگری حواله می‌کند.

استاد برجسته حوزه علمیه خراسان شرایط بیماری کرونا را آزمایش الهی خواند و با دعوت از همه به انجام پروتکل‌های بهداشتی، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی واجب شرعی و از اوجب واجبات است.

آیت‌الله رضازاده از لزوم توجه به رفع بلا و مشکل مؤمنین گفت و تأکید کرد: باید از لحظاتی که خداوند جهت احسان به مردم اعطا ‌می‌کند، استفاده شود.

این استاد حوزه علمیه در پایان با آرزوی توفیق خدمت‌رسانی برای استاندار و با عنوان اینکه همه چیز در محضر امام زمان (عج)  است، ابراز داشت: به استناد روایات چیزی از امام زمان مخفی نیست و امیدوارم مشمول عنایات ایشان باشید.

لازم به ذکر است، آیت الله رجبعلی رضازاده عضو شورای عالی و استاد برجسته حوزه علمیه خراسان و از شاگردان آیات عظام هاشم قزوینی، سید محمدهادی میلانی، سید ابوالقاسم خویی و حسین وحید خراسانی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.