فرزند شهید فخری زاده گفت: یکی از محافظان در زمان وقوع حادثه خود را جلوی حاج آقا(شهید فخری زاده) انداخت و به او هم تیراندازی شد. یک جنگ تمام عیار بود

روایت فرزند شهید فخری‌زاده درباره جزئیات حادثه ترور

حامد فخری زاده فرزند شهید «محسن فخری زاده» امشب در گفتگوی تلویزیونی که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد درباره جزئیات ترور شهید فخری زاده که عصر روز گذشته توسط عوامل تروریستی صورت گرفت، گفت: جزئیات حادثه در اخبار منعکس شده است. آنچه می توانم بگوئیم اینکه خانواده هم همراه شهید بودند و این حادثه نه تنها یک ترور بلکه جنگ تمام عیار بود.

وی افزود: از لحظه شروع تا پایان حادثه مادر بنده همراه پدر حضور داشت و من هم با فاصله خیلی کمی به محل حادثه رسیدم.

فرزند شهید فخری زاده همچنین درباره آخرین وضعیت محافظان شهید فخری زاده، اظهار داشت: جزئیات بهتر است توسط دوستانی که اطلاع دقیق تری دارند بیان شود. ما از لحظه حادثه همچون مردم در شوک به سر می بریم اما تا آنجایی که اطلاع داریم یکی از محافظان در زمان وقوع حادثه خود را جلوی حاج آقا(شهید فخری زاده) انداخت و به او هم تیراندازی شد اما به لطف خدا در صحت و سلامت کامل به سر می برد؛ جزئیات دیگر را جویا نشده ایم.

حامد فخری زاده درخصوص مراسم خاکسپاری شهید فخری زاده نیز افزود: او متعلق به کل کشور بود. از این رو تصمیم گیری ها صرفا توسط خانواده صورت نمی گیرد و این تصمیم گیری باید در سطح کلان  باشد، هرگاه مشخص شد اطلاع داده می شود.

وی همچنین با بیان اینکه شهادت شهید «فخری زاده» را به تمام مردم ایران تبریک و تسلیت می گویم، خطاب به استکبار تصریح کرد: فکر نکنید با شهید کردن فخری زاده ها و سلیمانی ها این خاک بدون فخری زاده می ماند.

فرزند شهید فخری زاده گفت: این خاک فخری زاده و سلیمانی پرور است و قدرت خون فخری زاده و سلیمانی ها از خود آنها هزار برابر بیشتر است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام خداوند راهشون رو پاینده کنه انشاالله . باقی عمر رهبر ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام خداوند راهشون و پاینده کنه انشاالله باقی عمر رهبد عزیزم