مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طی ۹۲ مرحله بازرسی انجام شده از بازار مرغ مشهد، ۱۴۵ واحد صنفی تذکر دریافت کردند که منجر به تشکیل ۱۰۳ پرونده به ارزش ۹ میلیارد ریال شده است.

ثبت ۹ میلیارد ریال تخلف در بازار مرغ مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی مدنی با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار مرغ اظهار کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و اتاق اصناف از بازار مرغ مشهد جهت تنظیم و تثبیت بازار مرغ آغاز شد.

وی افزود: طی یک هفته اخیر با توجه به نوسانات قیمت مرغ، نظارت بر واحدهای صنفی تشدید شده است. در این خصوص ۱۹ اکیپ گشت مشترک و ۹۲ مرحله بازرسی از بازار مرغ انجام شده که منجر به تذکر به ۱۴۵ واحد صنفی و تشکیل۱۰۳ فقره پرونده به ارزش حدود ۹ میلیارد ریال شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، مدنی خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران ما در تعزیرات حکومتی و سازمان‌های نظارتی قیمت مرغ تازه از ۴۰ هزار تومان به ۲۶ هزار تومان در سطح عرضه کاهش یافت. همچنین از شهروندان تقاضا داریم که هرگونه تخلف را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی کرده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.