مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در آبان ماه امسال ۱۹ میلیون و ۲۹۰ هزار لیتر نفت سفید در این منطقه به مصرف رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال سه درصد افزایش یافته است.

مصرف نفت سفید در خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین،  علی اصغر اصغری افزود: از این میزان هشت میلیون و ۴۷ هزار لیتر مربوط به مناطق فاقد گاز طبیعی در اطراف مشهد است که نسبت به پارسال ۲۶ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از اردیبهشت ماه امسال، متقاضیان نفت سفید با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده نفتی به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت خود اقدام کردند که بر اساس آن ماهانه ۲۲۰ لیتر نفت سفید و ۴۴ کیلوگرم گاز مایع در اختیار خانوارهای ثبت نام شده که به گاز طبیعی دسترسی ندارند قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: توزیع گاز مایع و نفت سفید پیش از این به صورت حواله دستی و از طریق عوامل توزیع انجام می‌شد که این کار مشکلات بسیاری برای شهروندان ایجاد می‌کرد.

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد. دیگر شهرهای خراسان رضوی زیر پوشش خدمات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه و سبزوار هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.