جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری گردانندگان باند حرفه ای سرقت ۲۲ خودرو در شهرهای خراسان رضوی خبر داد.

رمزگشایی از ۲۲ فقره سرقت خودرو در مشهد، نیشابور، قوچان و گلبهار

به گزارش قدس آنلاین،  سردار "ابراهیم قربان زاده" گفت: مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت خودرو دردستورکارپلیس آگاهی خراسان رضوی قرارگرفت و دستورات لازم برای پی گیری سریع این موضوع صادرشد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در اجرای این طرح که با همکاری کلانتری های مشهد و به مدت ۷۲ ساعت انجام شد پس از بررسی سرنخ های به دست آمده در صحنه های وقوع جرم ۳ تن از عاملان اصلی سرقت ها را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

سردارقربان زاده گفت : ماموران انتظامی، این متهمان را که دارای سوابق متعدد کیفری بودند ردزنی و با هماهنگی قضایی، دراقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سرقتی کشف کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهمان که در برابر ادله موجود پرونده راهی جز بیان حقیقت نمی دیدند به چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان های مشهد، نیشابور، قوچان و گلبهار اعتراف  و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند.  

وی گفت: بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی نشان می داد متهمان، خودروهای مدل پایین را بیشتر سرقت  و وسایل و قطعات آن را باز می کردند.

سردار قربان زاده با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه اظهار داشت: متهمان پرونده تاکنون به ۲۲ فقره سرقت خودروهای سواری اعتراف کرده اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 وی درپایان تاکیدکرد: شهروندان عزیز به خصوص مالکان وسایل نقلیه مدل پایین باید به توصیه های پلیسی در استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت ها ونکات مراقبتی درمحل پارک خودروی خود توجه بیشتری داشته باشند تا فرصت سوء استفاده برای مجرمان فراهم نشده و از وقوع این نوع سرقت ها پیشگیری شود.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.