مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: ۷۹ میلیون و ۹۹۵ هزار لیتر مواد سوختی بین کشاورزان و روستائیان استان خراسان رضوی توزیع شد.

توزیع ۷۹ میلیون و ۹۹۵ هزار لیتر مواد سوختی در شهرستان های خراسان رضوی

مهندس ایرج ناصری مقدم در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین درخصوص میزان توزیع مواد سوختی در شهرستان های خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۸۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در روستاها و همچنین بین کشاورزان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان و کشاورزان استان بویژه درآغاز فصل سرد سال، بیش از ۷۹ میلیون و ۹۹۵ هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل بنزین، گازوئیل، نفت سفید از طریق شرکت‌های تعاونی روستایی، بین بهره‌بردان و تولیدکنندگان و کشاورزان استان توزیع شده است.

ناصری مقدم تصریح کرد: باتوجه به اینکه شهرستان های سبزوار و نیشابور از جمعیت روستایی بیشتری برخودار هستند، بیشترین توزیع سوخت روستایی نیز دراین دو شهرستان استان توسط شبکه تعاون روستایی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت های شبکه تعاون‌ روستایی، عاملیت توزیع مواد سوختی مورد نیاز روستائیان و کشاورزان استان است، ابراز داشت: در این مدت ۱۶۴۰ تن گاز نیز در بین بهره برداران روستایی توزیع شده است و تلاش داریم تا با توجه به فرارسیدن فصل سرد سال، مشکلی در زنجیره توزیع سوخت روستایی بوجود نیاید. در حقیقت هدف از توزیع سوخت حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ضمن بیان این موضوع که خراسان رضوی بزرگترین شبکه تعاونی های روستایی در کشور را دارا می باشد، تصریح کرد: توزیع سوخت در فصول سرد سال در اولویت فعالیت های خدمت رسانی شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.