رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند توانمند هسته ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، توسط دشمنان کور دل ملت ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب و جامعه علمی کشور تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در پی شهادت دکتر فخری زاده

به گزارش قدس آنلاین،  متن پیام دکتر مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) به این شرح است؛
«بسم الله الرحمن الرّحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
شهادت «دکتر محسن فخری زاده»، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان توانمند و شاخص عرصه صنایع راهبردی کشور که سال ها عمر پربرکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و توسعه توان دفاعی کشور گذراند، به محضر رهبر معظم انقلاب و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می نمایم.
شهادت این عنصر کم نظیر علمی موجی از اندوه، تأثر و تألم فراوان همراه با خشم از این اقدام تروریستی و غیرانسانی را برای همه ملت ایران به ویژه جامعه علمی کشور به همراه داشت و بی تردید بر انگیزه دانشمندان و پژوهشگران ایرانی و ملت آزادی خواه خواهد افزود.
اینک اساتید و دانشجویان دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) به عنوان عضوی از جامعه علمی کشور در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی، در این مصیبت، داغدار و عزادار هستند و البته با گام هایی بلندتر و موثرتر، مسیر مقاومت، رشادت و فداکاری‌ شهدای مظلوم و دانشمندان شهید خود را با صلابت تر از گذشته و سرعت دوچندان ادامه خواهند داد.

منبع:آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.