معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: مردم از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ می‌توانند از مراکز تحویل البسه برای کارتن خواب‌ها آگاه شوند.

مردم در تماس با ۱۳۷ از مراکز تحویل البسه برای کارتن خواب‌ها آگاه شوند

به گزارش قدس آنلاین،   رضا دانایی معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: همه کسانی که مایل هستند به افراد بی خانمان کمک کنند، لباس، کاپشن و دست‌کش نرم در اختیار شهرداری قرار می‌دهند و مدیریت شهری این‌اقلام را توزیع خواهد کرد.
او افزود: بیشتر لباس‌های این‌افراد بسیار آلوده است و باید معدوم شود؛ بنابراین در این طرح کمک‌ها هم در اختیار افرادی که شب را در گرم‌خانه‌ها حضور دارند، قرار می‌گیرد و هم افرادی که مایل به حضور در گرم‌خانه‌ها نیستند.

معاون شهرداری مشهد ادامه داد: برای رعایت توصیه‌های بهداشتی و جلوگیری از انتقال بیماری از طریق البسه دست دوم، فقط پذیرای البسه نوی شهروندان خواهیم بود.
دانایی بیان کرد:در گرم‌خانه‌ها نیز استفاده از گان برای کارکنان گرم‌خانه‌ها الزامی است؛ زیرا علاوه بر سلامت کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان، سلامت کارکنان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
او تصریح کرد: اولین و مهم‌ترین کانال ارتباطی دراین‌باره تماس با مرکز ۱۳۷ (ارتباطات مردمی شهرداری) است و کارشناسان این‌مرکز نیز خیران را به مراکز تحویل البسه هدایت خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.