یزد - معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان وضعیت اعتباری استان یزد در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کشور را تشریح کرد و گفت : ارقام بودجه ای استان نسبت به سال قبل رشد خوبی داشته است.

ارقام بودجه ای استان یزد رشد خوبی داشته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی سازمان برنامه وبودجه استان ،محمد رضا نبی اظهارداشت: ارقام بودجه ای استان نسبت به سال قبل رشد خوبی داشته که با توجه به تصویب آن در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه بعنوان پیوست استانی در لایجه بودجه ۱۴۰۰ کشور لحاظ خواهد شد.

وی افزود: در بودجه سال آینده اعتبارات هزینه ای استان ۴۹۱ میلیارد تومان پیش بینی شده است که نسبت به سالجاری حدود ۶۵ درصد رشد نشان می دهد.

نبی تصریح کرد: رویکردهای کلان بودجه  سال ۱۴۰۰ ،حمایت و تقویت ازساخت داخل به منظور گسترش صادرات غیر نفتی، مقابله با شیوع ویروس کرونا وکاهش آثارمنفی اقتصادی آن ، تسریع  در تکمیل طرح های تملک دارایی های سرمایه ای با رویکرد پیشرفت متوازن و فراگی است .

این مسئول خاطر نشان ساخت:اصلاح ساختار بودجه دولت با رویکرد رفع موانع تولید و تسهیل فضای کسب و کار ، توجه به معیشت مردم با اولویت تأمین کالاهای اساسی و توسعه الگوی مشارکت عمومی – خصوصی از مهمترین ویژگیهای بودجه سال اینده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.