۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 730175

انفجار در طبقه پایین ساختمان دوطبقه رخ‌داده لذا برای اعلام نظر در مورد تعداد دقیق فوتی‌های احتمالی و مصدومان باید منتظر پایان آواربرداری ماند.

انفجار شدید در خرم آباد

قدس آنلاین: سرپرست فوریت‌های پیش بیمارستانی (۱۱۵) لرستان با اشاره به اینکه تاکنون ۶ مصدوم حادثه انفجار خرم‌آباد به بیمارستان منتقل‌شده‌اند، تأکید کرد که تجمع مردم امدادرسانی را مختل کرده است.

علی مهرزاد صفدری اظهار داشت: تا این لحظه حادثه فوتی نداشته است اما ۶ مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل‌شده است.

وی ادامه داد: حال اغلب مصدومان منتقل‌شده به بیمارستان خوب است.

سرپرست فوریت‌های پیش بیمارستانی (۱۱۵) لرستان با اشاره به‌شدت حادثه رخ‌داده بیان کرد: سه نفر مصدوم در خانه‌های اطراف محل انفجار نیز دچار آسیب شده بودند که به‌صورت سرپایی درمان شدند.

صفدری عنوان کرد: با توجه به اینکه گفته می‌شود انفجار در طبقه پایین ساختمان دوطبقه رخ‌داده برای اعلام نظر در مورد تعداد دقیق فوتی‌های احتمالی و مصدومان باید منتظر پایان آواربرداری ماند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون در محل هستیم و هلال‌احمر و آتش‌نشانی مشغول آواربرداری هستند، یادآور شد: متأسفانه تجمع مردم کار امدادرسانی و آواربرداری را دچار مشکل کرده است.

صفدری با بیان اینکه در جریان این حادثه به تعدادی از ماشین‌ها در نزدیکی محل خسارت واردشده است، گفت: شدت حادثه به‌گونه‌ای بوده که کولر طبقه دوم ساختمان حادثه‌دیده به کوچه کناری پرتاب‌شده است.

وی تصریح کرد: تجمع زیاد مردم و جمعیت حاضر در محل موجب زمین‌گیر شدن ما شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.