در پی حمله راننده یک خودرو به عابران پیاده در شهر تریر آلمان دست کم ۲ نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.

حمله به عابران پیاده در آلمان چندین کشته و زخمی برجای گذاشت

قدس آنلاین: رسانه های آلمانی از ورود یک خودرو به محل عبور عابران پیاده در شهر تریر (Trier) ایالت راینلندفالتس آلمان خبر دادند. تارنمای تاگس شاو وابسته به شبکه یک تلویزیون آلمان در این رابطه نوشت: یک خودرو با سرعت زیاد به محل عبور عابران پیاده در تریر وارد شد. طبق گفته مقامات پلیس ، دو نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند و راننده دستگیر شده است. هنوز مشخص نیست انگیزه این فرد از این اقدام چه بوده است.

همچنین شاهدان عینی به شبکه رادیویی SWR گفتند که راننده این خودرو با سرعت زیاد وارد منطقه عابر پیاده شده و عمدا با مردم برخورد کرده است. «ولفرام لیبه» شهردار تریر از این حمله به عنوان اقدامی جنون آمیز یاد کرد. وی با این حال از ارائه آمار قربانیان این حمله خودداری کرد.

شاهد دیگری به روزنامه محلی «تریریشه فولکس فرویند» (Trierische Volksfreund) گفت که یک خودروی خاکستری تیره با سرعت زیاد به داخل جمعیت رانده شده و با برخورد شدید به عابران شماری از آنها را به هوا پرتاب کرده است.

در حالی که سخنگوی پلیس از چندین زخمی سخن به میان می آورد، رسانه های دیگر از جمله دیلی میل گزارش داده اند که دست کم ۱۵ نفر در این حمله با خودرو، زخمی شده اند. پلیس از مردم خواسته که از حضور در منطقه مرکزی شهر پرهیز کنند. در حال حاضر تعداد زیادی از نیروهای پلیس و امداد و نجات در حال فعالیت در این منطقه هستند.

دفتر فدرال حمایت از امور مدنی و حوادث غیرمترقبه تریر با انتشار اعلامیه ای رسمی اعلام کرد که یک 'وضعیت خاص' در این شهر رخ داده و همه باید از منطقه آسیب دیده دور بمانند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.