از ابتدای پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب دیده از کرونا در گناباد تاکنون ۱۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

۱۳ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در گناباد خراسان رضوی پرداخت شد

حامد قربانی اظهار داشت: همراهی مردم و اصناف در شهرستان گناباد سبب شد تا بعد از چند ماه که در وضعیت قرمز قرار داشتیم به وضعیت نارنجی تبدیل شویم.

وی افزود: برخی از محدودیت‌هایی که در وضعیت قرمز بوده از روز چهارشنبه کاهش پیدا می‌کند ولی این به این معنا نیست که مردم و اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

فرماندار گناباد اظهار کرد: در تمامی محدودیت‌هایی که تاکنون ابلاغ شده، سوپرمارکت‌ها و میوه فروشی‌ها تعطیل نبوده‌اند و متاسفانه شاهد هستیم در این اصناف پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی طرحی را آماده کرده ایم تا در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها این مغازه‌ها به مدت ۱۵ روز پلمپ شوند.

قربانی ادامه داد: محدودیت‌های تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد به قوت خود باقی و تردد بین شهری هم برقرار است و جرائم ورود خودروها به شهرستان گناباد مشمول مناطق با رنگ نارنجی شده ولی با قوت اعمال می‌شود.

فرماندار گناباد گفت: از ابتدای پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب دیده از کرونا تاکنون ۱۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به تعداد ۱۴۷۵ پرونده و ۱۷۱۶ شغل پرداخت شده و همچنان ۹ میلیارد تومان دیگر سهمیه داریم.

جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز اظهار داشت: تغییر رنگ وضعیت هر شهرستانی به این معنا نیست که ویروس ضعیف یا کمتر شده و اگر مردم ذره‌ای در رعایت پروتکل‌ها کوتاهی کنند باز به همان وضعیت قرمز برمی‌گردیم و اگر همراهی ادامه داشته باشد می‌توان به وضعیت سفید هم برسیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.