مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: مه گرفتگی در جاده‌های نیمه شمالی استان موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

جاده‌های شمالی خراسان رضوی مه گرفته است

به گزارش قدس آنلاین،  ابراهیم نصری افزود: در حال حاضر مه گرفتگی در بزرگراه شریانی مشهد - چناران - قوچان و جاده مشهد - کلات موجب کاهش دید رانندگان شده است.
وی ادامه داد: همچنین بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی مه غلیظ در پایانه مرزی لطف آباد واقع در شهرستان درگز هم مرز با کشور ترکمنستان نیز گزارش شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر، رفت و آمد در سایر جاده‌های استان به صورت عادی و روان جریان دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارشهای پرحجم و رگباری از عصر امروز چهارشنبه استان را فرا می گیرد.  این بارشها در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف خواهد بود و موجب آبگرفتگی معابر و اختلال در رفت و آمد در برخی جاده‌های استان خواهد شد.
خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.