شهرداری مشهد به‌منظور ارتقای خدمات‌دهی به شهروندان، تاکنون بیش از ۵میلیارد تومان برای بهسازی و توسعه شهربازی پارک ملت هزینه کرده است و پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان کار به ۶میلیارد تومان افزایش یابد.

هزینه ۵ میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای شهربازی پارک ملت

به گزارش قدس آنلاین،  لیلا نوروزی سرپرست مدیریت توسعه خدمات‌ومدیریت دارایی‌های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: از اسفند پارسال و بعد از خلع ید بهره‌بردار شهربازی پارک ملت، شهرداری مشهد بهسازی و افزایش استاندارد دستگاه‌های مستقر در شهربازی را در دستورکار قرار داد. به این منظور در یک بازه سه‌ماهه، بخش مهمی از مشکلات شهربازی در حوزه استاندارد و عمرانی برطرف شد.
او افزود: بعد از آن در یک بازه سه‌ماهه دیگر، بهبود امکانات زیرساختی، روشنایی، مسیر تردد، نصب وسایل شهربازی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه در دستورکار قرار گرفت.
این مقام مسئول در شهرداری مشهد ادامه داد: تقریبا ۳۰دستگاه اصلی مستقر در شهربازی پارک ملت، استانداردسازی شده است. هم‌اکنون منتظر هستیم تا شیوع کرونا کاهش بیابد و امکان ادامه فرایند استانداردسازی و فعال‌سازی شهربازی فراهم شود.
نوروزی همچنین از تلاش برای افزودن مجموعه مسقف به شهربازی پارک ملت خبر داد و بیان کرد: به‌دلیل اینکه شهربازی پارک ملت روباز است، فقط تا آخر مهر، امکان بهره‌برداری از آن وجود دارد، اما درصدد هستیم با رفع موانع پیش‌رو، امکان بهره‌برداری از فضاهای مسقف را نیز در این مجموعه فراهم کنیم.
او با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از پارک ملت برای حدود ۲۵۰نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که شهربازی در اسفند، بعد از شناسایی یک بهره‌بردار توانمند و صاحب صلاحیت جدید، به وی واگذار شود. همچنین درصورت کاهش شیوع کرونا و صدور مجوزهای لازم ازسوی نهادهای مسئول، این امکان وجود دارد که شهرداری در پارک ملت با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی از فروردین۱۴۰۰ شروع به کار کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.