رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان‌رضوی گفت: هیچ نامه‌ای مبنی بر فعالیت خودروهای اینترنتی به ما نرسیده است.

تاکسی‌های اینترنتی در ساعات منع تردد جریمه می‌شوند؟

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ علیرضا رحیمی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه هیچ نامه‌ای مبنی بر فعالیت خودروهای اینترنتی به ما نرسیده است، گفت: تا زمانی که ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های تردد شبانه در شهرهای وضعیت قرمز را اعلام نکند، تنها خودروهای امدادی، پلیس و تاکسی‌های پلاک زرد و تعدادی از تاکسی‌تلفنی‌های معتبر می‌توانند تردد شبانه داشته باشند.
او با اشاره به وضعیت تردد شبانه تاکسی‌های اینترنتی افزود: این خودروها نیز مجوزی برای تردد شبانه ندارند و در صورت تردد جریمه می‌شوند. و موضوع تردد خودروها در مشهد تنها یک شایعه است، تاکنون هیچ فهرستی از فرمانداری مشهد یا ستاد ملی کرونا به پلیس راهور خراسان‌رضوی نرسیده است و تا مادامی که این فهرست به ما نرسد، تردد شبانه این خودروها نیز مانند دیگر خودروها ممنوع است.

شرکت‌های تاکسی‌اینترنتی باید اقدام کنند
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان‌رضوی ادامه داد: تنها در صورتی ممنوعیت تردد خودروهای اینترنتی برداشته می‌شود که فهرست تأیید شده از فرمانداری مشهد یا مورد تأیید ستاد ملی کرونا به پلیس راهور استان برسد.

رحیمی مسئول مستقیم پیگیری این فهرست را، مسئولان شرکت‌های تاکسی اینترنتی دانست و بیان کرد: چون شرکت‌های مادر در تهران است، آن‌ها باید از همان جا اقدامات لازم را انجام دهند.

او در این باره که اگر این فهرست بعد از پایان محدودیت‌ها به دستشان برسد، جریمه‌ها بخشیده می‌شود یا نه، تصریح کرد: اگر چنین فهرست به ما برسد در شورای عالی ترافیک استان موضوع را مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

رفت و آمد ۷ هزارخودرو با وجود ممنوعیت‌ها
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان‌رضوی با اشاره به آمار در زمینه طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها در استان، تاکید کرد: ۸۵ درصد شهروندان این طرح را رعایت می‌کنند.
رحیمی اظهار کرد: میانگین ترددهای شبانه در استان ۲۷ تا ۳۰ هزار مورد است که ۶ تا ۷ هزار تردد آن غیرمجاز است و متخلفان جریمه می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.