معاون درمان وزارت بهداشت از صدور مجوز استخدام ۳۰ هزار نیرو در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

صدور مجوز استخدام ۳۰ هزار نیرو در حوزه بهداشت و درمان

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، قاسم جان‌بابایی در بازدید از بیمارستان ولیان این شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که در بحث محدودیت ترددها و لغو برگزاری مراسم در اینجا اندیشیده شده شاهد کاهش آمار بستری‌ها و به تبع آن پایین آمدن تعداد مرگ و میر هستیم.

وی با بیان اینکه طی بازدیدی که داشتیم دیدیم حدود یک سوم بخش‌ها دارای تخت خالی هستند، ادامه داد: مهم‌ترین علت مرگ و میر مربوط به افراد دارای سن بالا و افزایش بار بیماری است که در الیگودرز با اقداماتی که انجام شده آمار فوتی‌ها پایین آمده است.

معاون درمان وزارت بهداشت به نبود جراح قلب در بیمارستان ولیان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در این رابطه از طریق معاون آموزشی موضوع را پیگیری می‌کنیم، اضافه کرد: نبود جراح و به دنبال آن جراحی قلب باعث شده که بخش آنژیوگرافی نیز با مشکل مواجه شود که در صورت حل آن، این مسئله نیز مرتفع می‌شود.

جان‌بابایی  با اشاره به تولید تست‌های آنتی‌ژن‌ سریع در کشور گفت: هم‌اکنون در تمامی خانه‌های بهداشت استان‌ها و به حد کافی، این تست‌ها توزیع شده و افراد مشکوک یا کسانی که بیماری‌شان محتمل شده می‌توانند به این اماکن مراجعه کنند و تست را انجام دهند.

وی با بیان اینکه دولت امسال با دادن مجوز استخدام برای حوزه بهداشت و درمان کار ویژه‌ای انجام داده است، افزود: هم‌اکنون نیز مجوز استخدام ۳۰ هزار نیروی دیگر برای این بخش صادر شده است که کمک بزرگی خواهد بود.

به گفته جان‌بابایی افرادی که طرحی، شرکتی و یا بیرون از مجموعه هستند؛ می‌توانند در این آزمون شرکت و در صورت کسب امتیاز لازم استخدام شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.