به همت مدیریت خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی، شیفتگان و دلداگان امام رضا(ع) می‌توانند حال و هوای حرم مطهر رضوی را در فضای مجازی دنبال کنند.

تجربه زیارت حرم مطهر رضوی با طعم مجازی

به گزارش قدس آنلاین،  مدیریت خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی با هدف حفظ ارتباط زائران با حرم مطهر رضوی در دوران محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، برنامه‌های ویژه‌ای را در بستر فضای مجازی تدارک دیده است.
این مدیریت با فعالیت در پیام‌رسان‌های مختلف از جمله روبیکا، اینستاگرام، سروش، بله، ایتا، گپ، آی گپ،  آپارات،  هیئت آنلاین و... و. سعی در نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشته و درصدد است حال و هوای حرم مطهر رضوی را به خانه‌های عاشقان و دلدادگان حضرت رضا(ع) منتقل کند.
ارتباط‌ زنده و مستقیم از حرم مطهر رضوی با بیمارستان های بستری شدگان کرونا، ارتباط از طریق فضای مجازی با صفحات بین‌الملل به زبان انگلیسی، پخش دعای توسل برای عرب زبانان و برگزاری مسابقه و ویژه‌برنامه تکیه مجازی به زبان فارسی بخشی از این برنامه‌ها است.
همچنین برقراری ارتباط با مرکز اهدا خون خراسان رضوی و آسایشگاه کهریزک و همچنین ارتباط با فعالان در ۹ شغل در استان‌های مختلف در تاریخ ۹/۹/۹۹ از مهمترین فعالیت‌های این موسسه در هفته جاری بوده است.
پخش زنده دعای توسل از حرم مطهر رضوی در صفحات انگلیسی زبانان، پخش ویژه برنامه «تکیه مجازی»، برگزاری مسابقه پنجره فولاد و برنامه زیارت امین الله از برنامه‌هایی است که روز گذشته برگزار شد.
از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون، ویژه برنامه‌ای در شبکه ۳ سیما به نام «امین‌الله» هر شب در پیام‌رسان‌ها پوشش داده شده است.
عاشقان و ارداتمندان به ساحت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند اخبار رسمی آستان قدس رضوی و پخش زنده برنامه‌های حرم مطهر رضوی را از طریق صفحات زیر دنبال کنند:

صفحه فارسی در اینستاگرام
www.instagram.com/www_aqr_ir
 
صفحه عربی در اینستاگرام
www.instagram.com/ar_imamreza
 
صفحه انگلیسی در اینستاگرام
www.instagram.com/imamreza_english
 
ویسگون
www.wisgoon.com/aqr.ir
 
سروش
sapp.ir/aqr_ir
 
بله
ble.im/aqr_ir
 
گپ
gap.im/aqr_ir
 
ایتا
eitaa.com/aqr_ir
 
آیگپ
iGap.net/aqr_ir
 
روبیکا و روبینو
rubika.ir/aqr_ir

ایتا خبرنامه داخلی
eitaa.com/aqr_news
 
بله خبرنامه داخلی
ble.im/aqr_news

روبیکا خبرنامه داخلی
rubika.ir/aqr_news

آپارات
www.aparat.com/aqr_ir
 

نماشا
www.namasha.com/aqr.ir
 
تماشا
www.tamasha.com/aqr.ir

منع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.