استاندار خراسان رضوی گفت: با اجرای محدودیتهای هوشمند و همکاری مطلوب مردم طی دو هفته اخیر خوشبختانه روند ابتلا، فوتی و بستری مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این استان رو به کاهش است.

روند ابتلا به کرونا در این استان رو به کاهش است

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق معتمدیان امروز  در مراسم افتتاح بخش واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی فردوسی در مشهد که توسط رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانسی انجام شد در پاسخ به پرسش رییس جمهوری در خصوص وضعیت کرونا در این استان افزود: طرح محدودیتهای هوشمند در این استان به خوبی اجرا شد.

وی اضافه کرد: با همکاری اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا و بر اساس  آماری که از سوی وزارت بهداشت ارایه شده است از ۱۹ شهرستان دارای وضعیت قرمز خراسان رضوی، ۱۵ شهرستان تغییر وضعیت دادند و نارنجی شدند همچنین برخی شهرستانها که وضعیت نارنجی داشتند به زرد تغییر وضعیت دادند.

استاندار خراسان رضوی از همراهی مردم در اجرای طرح محدودیتهای هوشمند برای کاهش شیوع کرونا قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی، رییس جمهوری نیز سلامت مردم را حایز اهمیت دانست و اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم شیوع این ویروس کاهش یابد و به یک نقطه مطلوب رسیده و نگرانی مردم برطرف شود.

نخستین واحد بخار نیروگاه گازی فردوسی امروز ۱۳ آذر با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری در قالب پویش "# هر هفته الف-ب-ایران" در کیلومتر ۱۵ جاده مشهد - قوچان افتتاح شد.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۹۸۹ هزار و ۵۷۲ بیمار قطعی مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و با فوت ۳۶۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۹۹۰ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.