کاربران رابط کاربری EMUI ۱۱ در سه ماه به بیش از ده میلیون نفر رسید.

کاربران EMUI ۱۱ به بیش از ده میلیون نفر رسید

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، با توجه به معرفی رسمی Weibo Huawei EMUI ، از زمان انتشار رسمی اولین نسخه داخلی بتا EMUI ۱۱ در ۱۱ سپتامبر ، میلیون ها کاربر Huawei این سیستم را پذیرفته اند. طبق گفته این شرکت ، تعداد پذیرندگان EMUI ۱۱ اکنون از ۱۰ میلیون نفر فراتر رفته است. این بدان معناست که در حدود سه ماه بیش از ۱۰ میلیون کاربر جذب این به روز رسانی شدند.

رابطه EMUI ۱۱ به طور رسمی در ۱۱ سپتامبر منتشر شد و بسیاری از مضامین جدید، هنری و DIY AOD را به ارمغان می‌آورد، همچنین با "پنجره هوشمند" جامع تری وارد بازار می‌شود، EMUI ۱۱ از فناوری توزیع شده Hongmeng ۲.۰ برای تحقق اتصال چندین دستگاه بهره می‌برد.



ویژگی‌های رابط کاربری HUAWEI EMUI ۱۱

رابط کاربری EMUI ۱۱ بر روی سه رکن، حفظ حریم خصوصی ، امنیت و افزایش تجربه کاربر ساخته شده است، توسعه دهندگان ویژگی Always On Display را با مضامین و تنظیمات جدید به روز کرده اند ، رابط کاربری را که اکنون در مرکز صفحه متمرکز شده ، صدای بهتر ، طراحی و حرکات طبیعی جدید را دوباره طراحی کرده اند.

یکی از قابل توجه ترین تغییرات در EMUI۱۱ ویژگی چند پنجره ای و تقسیم صفحه است، پنجره pop-up برنامه "Smart Multi-Window" بسیار ویژگی کاربردی برای کاربران است. یک ویژگی خاص نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد بسیاری عملکردها را شخصی سازی کنید، همچنین این پنجره شکل و اندازه دلخواه دارد و کاربر می‌تواند اندازه آن را تنظیم کند.

اکنون در این رابط کاربری جدید، برنامه در پس زمینه به دوربین یا میکروفون دسترسی ندارد، در این بروز رسانی ایمنی نیز از اهمیت بالاتری برخوردار است. مجوزهای برنامه به همان شیوه موجود در Stock Android صادر می شوند ، شما می توانید آنها را برای همه موارد یا فقط هنگام اجرای برنامه تنظیم کنید. این سیستم همچنین کار برنامه های کاربردی را در پس زمینه کنترل می کند و در صورت استفاده از هرگونه فعالیت یا برنامه مخربی اطلاع می‌دهد و در تنظیمات امکان کنترل دسترسی برنامه ها وجود دارد.



رابط EMUI ۱۱ بیش از آنچه می دانیم ارائه می دهد

ویژگی دیگر این رابط کاربری، هنگام ارسال عکس به دستگاه های دیگر ، اطلاعات EXIF ​​به طور خودکار از پرونده ها پاک می شود و شخص دیگر نمی تواند زمان ، مکان و یا سایر اطلاعات مربوط به عکس را ببیند. این گالری اکنون توانایی باز کردن آلبوم های جداگانه و گسترش تعداد الگوریتم های AI برای سازماندهی تصاویر در پوشه ها را دارد. تغییراتی نیز در یادداشت ها رخ داده است ، جایی که اکنون می توانید رمزهای مختلف را به ورودی های جداگانه اضافه کنید و در صورت لزوم آنها را مخفی کنید.

دستیار صوتی Ceila ، اکنون ۷ زبان مختلف را تشخیص می دهد و همچنین برای کاربری های بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آنها همچنین جغرافیای تماس های MeeTime را گسترش دادند، در حال حاضر ، هوآوی تاریخ انتشار مشخصی برای EMUI۱۱ پایدار را اعلام نکرده است. تنها چیزی که می‌توان با اطمینان بالایی گفت این است که پرچمداران خانواده Huawei Mate ۴۰ اولین کسانی هستند که نسخه جدید رابط کاربری را دریافت می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.