رییس پلیس راه سبزوار گفت: با ارشاد و راهنمایی ماموران پلیس،رانندگان و سرنشینان ۵۱۲ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی طی دو هفته گذشته از مسیر شهرستان سبزوار در ورودی غربی استان خراسان رضوی به مبدا حرکتشان بازگردانده شدند.

۵۱۲ خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی ایزد پناه افزود: در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی جاده‌های شهرستان سبزوار مجهز به تجهیزات الکترونیکی و سامانه پایش تصویری شده است و خودروهای غیربومی در صورت تردد به شهرهای دارای وضعیت قرمز جریمه می‌شوند.

وی با اشاره به تداوم وضعیت قرمز سبزوار به لحاظ ویروس کرونا اضافه کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی این شهر در راستای طرح منع ورود خودروهای غیربومی از ورود آنها به داخل شهر جلوگیری می کند.

رییس پلیس راه سبزوار گفت: ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی تا پایان هفته جاری در مناطق اعلام شده ممنوع است و خودروهایی که نقض محدودیت کنند جریمه می شوند.

ایزدپناه افزود: به هموطنان توصیه می کنیم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری موکول کنند.

طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیت‌های سراسری، از اول آذر ماه آغاز و این طرح در برخی مناطق تمدید شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.