گوشی هوشمند XIAOMI MI 11 با SNAPDRAGON 888 احتمالاً در ماه آینده وارد بازار می‌شود.

مشخصات گوشی جدید شیائومی که به زودی وارد بازار می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اخیراً کوالکام رسماً جدیدترین پرچمدار SoC خود را با نام Snapdragon 888 منتشر کرد، این همان تراشه ای است که با نام Snapdragon 875 هم‌ شناخته شده بود. کوالکام نام "888" را انتخاب کرد زیرا این عدد در چین رقم خوش شانسی است. در این رویداد ، کوالکام فاش کرد که 14 سازنده از این تراشه استفاده خواهند کرد. اما همچنان لیست OEM ها را ذکر نکرده است. با این حال ، برخی از این شرکت ها اکنون رسماً تأیید می کنند که از Snapdragon 888 استفاده می کنند. شیائومی اولین شرکتی بود که تأیید کرد گوشی هوشمندXiaomi Mi 11 اولین دستگاهی است که از این تراشه استفاده می کند و متعاقباً تأییدهایی از طرف Realme ، Meizu ، ZTE Nubia و Redmi داشتیم.



معمولاً شیائومی گوشی های هوشمند پرچمدار جدید خود را در ماه فوریه عرضه می کند، با این وجود با توجه به عجله در استفاده از Snapdragon 888 SoC ، حدس و گمان هایی مبنی بر اینکه این شرکت مجبور است این سری پرچمدار جدید را در ژانویه منتشر کند ، وجود داشت. با این حال ، یک گزارش جالب دیگر از منبع معتبر IceUniverse ادعا می کند که این دستگاه در ماه دسامبر وارد بازار خواهد شد.

با سطح گواهینامه هایی که این گوشی هوشمند کسب کرده است ، می‌دانیم که عرضه رسمی آن دور از انتظار نیست. با این حال ، این اطلاعات و شایعه ها رسمی نیست و باید به عنوان حدس و گمان برداشت شود.



گمانه زنی ها در مورد گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11

سری Xiaomi Mi 11 حداقل دارای دو دستگاه به نام های Mi 11 و Mi 11 Pro خواهد بود، طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده ، Xiaomi Mi 11 Pro با نمایشگر 2K ارائه خواهد شد و نشت‌های اطلاعاتی بعدی نشان می‌دهد که این صفحه نمایش ممکن است در واقع 2K + باشد زیرا با پیکسل افقی 3200 است. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر استفاده از این تازه سازی در این سری گوشی‌های هوشمند 120Hz وجود دارد. علاوه بر این ، اطلاعات مربوط به دوربین Mi 11 Pro در دسترس است.

شیائومی Mi 11 با یک دوربین سه گانه 108MP و یک صفحه نمایش خمیده ارائه می‌شود. همچنین ، گزارش‌ها نشان می‌دهد که دوربین عقب از تنظیمات دوربین سه گانه برخوردار است. علاوه بر این ، از بزرگنمایی 30 برابر و همچنین یک دوربین فوق گسترده که برای عکس های ماکرو نیز کار می کند پشتیبانی خواهد کرد.



با توجه به درز اطلاعاتی اخیر ، یکی از گوشی های سری Xiaomi Mi 11 با فناوری binning 4 در 1 پیکسل ارائه خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی با سرعت 50MP تصاویر را ضبط می کند ، با این حال لنز تله 12MP را هم احتمالا پشتیبانی می‌کند، از هم اکنون ما مطمئن نیستیم که این یک لنز 12MP است یا یک لنز 4 در 1 48MP خواهد بود، اگرچه لنزهای 50MP معمول نیستند ، اما Huawei’s P40 قبلاً از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی (دیافراگم RYYB ، 23 میلی متر ، F1.9) استفاده می کرد. علاوه بر این ، دوربین اصلی این گوشی هوشمند احتمال قوی یک دوربین با کیفیت خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.