۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 730804

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور منتخب ایالات متحده تایید کرد که پس از انجام مراسم سوگند ریاست‌جمهوری در ماه ژانویه، همسرش از عنوان «آقای دوم»‌ استفاده خواهد کرد.

مشکل لقب همسر کاملا هریس هم حل شد

قدس آنلاین: به نوشته ایندیپندنت، خانم هریس روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای گفت که "داگ امهاف"، عنوان فوق را خواهد گرفت و به گمانه‌زنی‌ها درباره این که همسرش، به عنوان اولین مردی که همسر معاون رئیس‌جمهور می‌شود، با چه عنوانی شناخته خواهد شد، پایان داد.

همسران قبلی معاون‌های ریاست‌جمهوری، همگی با عنوان «بانوی دوم» شناخته شده‌اند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس پیش از این از امهاف با عنوان آقای دوم یاد کرده است اما تیم انتقالی بایدن-هریس هیچ عنوان رسمی را انتخاب نکرده بودند.

هریس، درگفت‌وگو با جیک تپر از شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت:‌ «به نظر من این عنوان به آقای دوم، تغییر شکل یافته است.» تپر به شوخی از آقای امهاف با عنوان «مرد دوم» یاد کرد و خانم هریس، در واکنش گفت که برخی از دوستانش می‌توانند این عنوان را به کار ببرند.

تپر پرسید:‌ «اما شما او را آقای دوم خطاب خواهید کرد؟»

خانم هریس با خنده پاسخ داد:‌ «نه، من او را عزیزم خطاب می‌کنم!»

امهاف از شرکای دفتر وکالت دی‌ای‌ای پایپر است اما تا بیستم ژانویه، تاریخ مراسم سوگند ریاست‌جمهوری، آنجا را ترک خواهد کرد. بنا به گزارش‌ها او برای تعیین نقشی که در دولت به عنوان اولین مردی که تاکنون در مقام همسر معاون رئیس‌جمهور قرار گرفته است، با تیم انتقالی همکاری می‌کند.

یک مقام رسمی تیم بایدن به شبکه خبری فاکس گفت که امهاف «با تیم انتقالی بایدن-هریس کار می‌کند تا شرح وظایفی را که در حمایت از کار دولت بر آنها تمرکز خواهد داشت، تعیین کنند.»

امهاف در سال ۲۰۱۷ به دفتر حقوق دی‌ال‌ای پایپر پیوست تا با مشتریانی از بخش‌هایی چون رسانه‌ها، ورزش و سرگرمی و همچنین اموال معنوی و فناوری، دادخواهی، حکمیت و تحقیق و تفحص کار ‌کند.

او گفته است که علاقه‌ای به پیوستن به «کابینت آشپزخانه» مشاوران همسرش ندارد و گفته است که افراد فوق‌العاده‌ای وجود دارند که به هریس مشاوره می‌دهند.

هریس و امهاف در سال ۲۰۱۳ با هم آشنا شدند و یک سال بعد ازدواج کردند. امهاف از ازدواج قبلی خود دو فرزند دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.