واحد ۱۴ مدارس امام رضا(ع) با مشارکت دانش آموزان اقدام به اجرای پویش جهادی توزیع آب میوه بین ۴ هزار بیمار کرونایی و کادر درمان بیمارستان‌های شهر مشهد کرده است.

شیرین کامی ۴۰۰۰ بیمار کرونایی با اقدام مومنانه دانش آموزان مدارس امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، در پی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص تدوام کمک‌های مؤمنانه و مشارکت‌های مردمی، دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) نیز همچون همیشه همگام با سایر نهادها و اقشار مردمی آستین همت را بالا زده و با راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی، برای دلگرمی و حمایت از خانواده‌های درگیر با بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و همچنین تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان اقدام به توزیع آب میوه در دو بیمارستان درگیر با کرونا در سطح شهر مشهد کرده است.

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی مدیر واحد ۱۴ مدارس امام رضا(ع) با اشاره به اجرای این حرکت معنوی می‌گوید: برای ورود جوانان به پویش‌های مؤمنانه و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، این پویش راه‌اندازی شده و بیش از ۶۰ نفر از دانش‌آموزان در این طرح مشارکت داشته‌اند. در مرحله نخست، کمک‌های مردمی و همین‌طور دانش‌آموزان و اولیاء جمع‌آوری شد و در وهله بعد دستگاه آبمیوه‌گیری تهیه و بعد از رایزنی با بیمارستان‌ها، فرایند تهیه ملزومات این اقدام آغاز شد.

به گفته وی این پویش در دو بازه زمانی پنج روزه و با مشارکت خودجوش دانش‌آموزان انجام گرفت که در مجموع حدود ۱۳۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و دانش‌آموزی جمع‌آوری شد.

حجت الاسلام پورثانی می‌افزاید: برای اجرای این پویش روزانه ۴۰۰ بطری آب سیب و هویج تهیه و بین بیماران و کادر درمان دو بیمارستان شریعتی و قائم که درگیر با درمان بیماران کرونایی هستند، توزیع می‌شود.

مدیر پسرانه علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) با بیان اینکه در مجموع ۴ هزار بطری ۲۰۰ لیتری آبمیوه تهیه و توزیع می‌شود، اضافه می‌کند: این مدرسه علوم دینی، از آغاز شیوع بیماری کرونا با اجرای حرکت‌های دیگری از قبیل کمک به بسته‌بندی اقلام معیشتی در کنار خادمان حرم مطهر رضوی، به سهم خود در پیشگیری از شیوع این ویروس مشارکت داشته‌اند و تا پایان یافتن کامل بیماری، کنار مردم و کادر زحمتکش مراکز درمانی شهر با ارائه خدمات دیگری به وسع خود، پای کار ایستاده‌اند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.