همزمان با 16 آذر و روز دانشجو، تشکل‎های دانشجویی و مردمی مشهد مقدس با فراخوان موسسه جوانان بیناد کرامت رضوی برای اهدای خون در این فریضه شرکت کردند.

لبیک تشکل‎های دانشجویی به فراخوان اهدای خون آستان قدس

به گزارش قدس آنلاین مجید عبداللهی مدیر کل سازمان انتقال خون خراسان رضوی با حضور در محل اجرای این برنامه، ضمن تبریک روز دانشجو گفت: این روز نماد استکبارستیزی و مجاهدت در راه علم و دانش است. دانشجویان در طول انقلاب ثابت کرده‌اند که همواره در همه عرصه‌‍‌ها حضوری جهادی و فعال در صحنه دارند. 
وی در ادامه تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور و با ندای سازمان انتقال خون نسبت به کمبود ذخائر خونی، یکی از عرصه‌های جهادی، اهدای خون است و می طلبد همه مجاهدان در صحنه نظام اسلامی در این فریضه خداپسندانه شرکت کنند. 

مدیر کل سازمان انتقال خون خراسان رضوی ضمن تقدیر از همراهی همیشگی و حضور همه جانبه آستان قدس رضوی در عرصه‌های مورد نیاز اجتماعی، اضافه می‌کند: این مجموعه همواره در مواقع خاص و ضروری با تیم های سیار ما همکاری و همراهی می کنند. همین طور از آغاز شیوع بیماری، در زمینه تامین ملزومات پزشکی و بهداشتی برای رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی به ما کمک های شایان توجهی کرده‌اند.

محمد شرفخانی معاون هماهنگی و اجرایی موسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی، در این رابطه گفت: همزمان با فرارسیدن ایام الله 16آذر و روز دانشجو، با همکاری سازمان انتقال خون فراخوانی به تشکل‎های دانشجویی و انقلابی مشهد صورت گرفت تا اعضای این تشکل‎ها در این روز مبارک به جمع اهداکنندگان زندگی بیپوندند.
وی همچنین تصریح کرد: با توجه به شرایط بوجود آمده برای ذخایر خونی کشور و اعلام نیاز سازمان انتقال خون به مشارکت بیشتر مردم در این موضوع؛ موسسه جوانان آستان قدس رضوی با تامین شرایط بهداشتی و دعوت از سازمان انتقال خون خراسان برای استقرار در مجتمع دانشجویی امام رضا علیه السلام، همزمان با دومین سالگرد افتتاح این مجتمع و با نام و یاد شهید محسن فخری‎زاده میزبان اعضای تشکل‎های دانشجویی و انقلابی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.