پرچمدار بعدی سامسونگ با چیپست SNAPDRAGON ۸۸۸ در GEEKBENCH ظاهر شد.

تازه ترین اطلاعات درباره ویژگی‌های گوشی Galaxy S۲۱ سامسونگ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، چندی پیش یک گوشی هوشمند منتشر نشده از سامسونگ با مدل SM-G۹۹۱U در پایگاه داده GeekBench ظاهر شد. این دستگاه از چیپست «lahaina» بهره می‌برد که تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ است که این هفته منتشر شد. این گوشی هوشمند (ادعا شده Samsung Galaxy S۲۱) همچنین دارای ۸ گیگابایت حافظه در حال اجرا است و OneUI مبتنی بر Android ۱۱ را اجرا می‌کند.

در مورد امتیازات، در حال حاضر تنها یک نتیجه آزمون ۱۰۷۵ امتیاز برای تک هسته‌ای و ۲۹۱۶ امتیاز برای تست چند هسته‌ای به دست آمده است.



در اوایل سال جاری ، Galaxy S۲۱ + مجهز به نتایج آزمون پردازنده های Exynos به بیرون درز کرد، ماه گذشته ، Galaxy S۲۱ + (مدل SM-G۹۹۶U) نیز در GeekBench ظاهر شد و از تصاویر می‌بینیم که این مدل همچنین از چیپ ست Snapdragon ۸۸۸ استفاده می‌کند که با ۸ گیگابایت حافظه تکمیل می‌شود.



مشخصات Samsung Galaxy S۲۱ (تأیید شده)

سامسونگ Galaxy S۲۱ ممکن است از یک پنل ۶.۷ اینچی OLED LTPS با وضوح + FHD با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. دو مدل از گوشی هوشمند با Snapdragon SoC وجود دارد که در چین و ایالات متحده فروخته می شود و نسخه دوم Exynos SoC که در همه بازارها به جز ایالات متحده و چین فروخته خواهد شد. این گوشی هوشمند ممکن است یک دوربین سه گانه در پشت با یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی ، یک لنز دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی ارائه دهد. سامسونگ گلکسی S۲۱ با باتری ۳۸۸۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می شود و ما معتقدیم که ظرفیت معمولی حدود ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد داشت. علاوه بر این ، این دستگاه قرار است با شارژ سریع ۲۵ وات ارائه شود که کمی در ذوق کاربران می‌ زند.



مشخصات Samsung Galaxy S۲۱ +

در مورد سامسونگ S۲۱ Plus ، این دستگاه پنل بزرگتر ۶.۷ اینچی با وضوح + FHD خواهد داشت. ما در این گوشی هوشمند همان نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را داریم. همچنین ، یک سیستم دوربین سه گانه وجود دارد که شامل یک دوربین ۱۲MP + ۱۲MP + ۶۴MP است. در حالی که تنظیمات دوربین تغییرات چشمگیری ایجاد نمی کند ، اما برخی از نرم افزارهای پیشرفته را داریم، شامل ضبط ۴K @ ۶۰ فریم در ثانیه برای همه دوربین ها ، حالت تثبیت کننده Super Steady با پشتیبانی از ۶۰ فریم در ثانیه و موارد دیگر.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به ضبط فیلم ۸K @ ۳۰ ، ضبط دوگانه با استفاده از دوربین های جلو و عقب و حالت شب جدید اشاره کرد. این گوشی دارای یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی است که نسبت به مدل قبلی افزایش چشمگیری داشته است و این گوشی همچنین دارای اندروید ۱۱ با UI ۳.۱ است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.