یزد - معاونت پیشگیری از وقوع جرم داد گستری استان یزد گفت : درحال حاضر مهمترین چالشی که خانواده های استان تهدید می کند استفاده نامناسب از فضای مجازی است .

استفاده نامناسب از« فضای مجازی» خانواده های یزدی را تهدید می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمد حسین رحیمی زاده پیش ازظهردوشنبه درنشست خبری آنلاین با اصحاب رسانه استان درپاسخ به سوال خبرنگارما در مورد مهمترین آسیبی که خانوادهای استان را تهدید می کند اظهارداشت : در حال حاضرمهمترین چالشی که خانواده ها را در استان تهدید می کند استنفاده نامناسب از فضای مجازی بوده و آسیب دیدگی دراین فضا تهدیدی برای همه اقشار جامعه است .

وی افزود : در حال حاضر نوعی رهاشدگی در فضای مجازی دیده می شود اما می توان با اقدامات به موقع و ارائه اموزش های صحیح به خانوادهها، از بسیاری از این اسیب ها جلوگیری کرد. 

رحیمی زاده تصریح کرد: تلاش و جدیت دستگاه قضائی استفاده از ظرفیت ها ی مردمی در زمینه های مختلف پیشگیری، حقوقی و قضائی برای کاهش جرایم در جامعه است.

وی در خصوص مشارکت سازمان های مردم نهاد برای کاهش جرایم در جامعه گفت : این سازمان ها در بازگشت افراد به اجتماع، مقوله سازش ومیانجی گری، و روند رسیدگی به پرونده ها و حوزه نظارت بر قانون هم می توانند مشارکت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.