سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در تولید واکسن کرونا به‌خوبی پیش رفته‌ایم، گفت: آمار مبتلایان به کرونا در استان‌های شمالی کشور صعودی است.

لاری: در تولید واکسن کرونا به‌خوبی پیش رفته‌ایم / آمار مبتلایان به کرونا در استان‌های شمالی ‌صعودی است

قدس آنلاین؛ سیما سادات لاری صبح امروز در نشست مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان گیلان اظهار داشت: فعالان این طرح نقشه راه خوبی برای پیشبرد آن دارند و هم‌اکنون نتایج و پیشرفت طرح ملموس است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه اوج مدیریت کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی در حال شکل‌گیری است خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی همواره از روحیه خدمت خالصانه و عشق به مردم برخوردار بود و طرح غربالگری اخیر نیز مزین به نام شهید سلیمانی است که موجب شده همه به‌نوعی کمک کنند.

لاری با اشاره به اینکه مجموعه سلامت در بحران کرونا، فشارها و سختی‌های زیادی را متحمل شد ابراز داشت: وزارت بهداشت و درمان همواره در جهت مقابله با ویروس کرونا تلاش‌ کرده ‌و کارهای مربوط به تولید واکسن کرونا نیز به‌خوبی انجام شد و به جلو رفت و امیدواریم ثمربخش باشد.

ناظر عالی وزیر بهداشت در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان‌های شمال کشور به تبعات سرد شدن هوا اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه هوا سرد است و با بستن درب و پنجره‌ها، تهویه کافی در منازل انجام نشده و در این حالت این ویروس بیشتر اشاعه پیدا می‌کند.

سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با اشاره به سیر صعودی آمار مبتلایان به کرونا در استان‌های شمالی به خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و وزیر بهداشت به‌طور شبانه‌روزی برای کنترل این بیماری در حال تلاش و فعالیت هستند و مأموریتی جز کنترل و قطع زنجیره این ویروس ندارند.

لاری همدلی ایجاد شده و همچنین تبیین نقشه‌راه در حوزه مقابله با کرونا را قابل‌ تقدیر و امیدوار کننده دانست و افزود: تقویت بنیه و سرمایه‌های اجتماعی در کشور با اجرای طرح شهید سلیمانی مدنظر است و همه کشور و نظام درحال تلاش هستند تا این طرح را به بهترین نحو اجرا شود.

به گزارش تسنیم، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از معاونان وی نیز در نشست مدیریت و مبارزه با بیماری ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور داشتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.