«به نشر» با مشارکت شبکه ‌های پویا و نهال و مرکز رسانه ‌ای شیرازه، مسابقه کتابخوانی «کوفته پزی» ویژه کودکان را برگزار می کند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان در تعطیلات کرونایی

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: مسابقه کتابخوانی «کوفته پزی» از ۲۰ آذر تا ۲۰ دی ماه برگزار خواهد شد. مجموعه کتاب «مسابقه کوفته‌ پزی و هفت داستان دیگر» اثر خانم کلر ژوبرت نویسنده مسلمانِ فرانسوی ‌الاصلِ ساکن ایران منبع این مسابقه کتابخوانی است.

حسین سعیدی با بیان اینکه این اثر در واقع، قصه‌ هایی تخیلی با مفاهیم قرآنی است، ادامه داد: داستان‌ های این مجموعه تخیلی با نام‌ های «کیک امانتی»، «شلوپی»، «آش آشتی‌کنان»، «که اینطور!»، «ماجرای سیب قرمز»، «راز پاپاپا»، «تازه چه خبر» و «مسابقه کوفته‌ پزی» توسط به نشر منتشر شده‌اند که نویسنده این اثر، در این مجموعه داستان به موضوعاتی از قبیل راستگویی و دروغگویی، دوستی، عذرخواهی، غرور و تکبر، آشتی، امانتداری و... می ‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات و تیزرهای این مسابقه از شبکه‌ های تلویزیونی پخش می‌ شود، خاطرنشان کرد:۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی ویژه برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.

سعیدی یادآور شد: علاقه مندان می ‌توانند کتاب و سؤالات مسابقه را از فروشگاه‌ های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی و سایر کتابفروشی ‌های سراسر کشور و سایت www.behnashr.com تهیه کرده یا برای تهیه کتاب عدد ۴ را به ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ پیامک کنند.

مدیرعامل به نشر با بیان اینکه برگزاری مسابقات کتابخوانی به‌عنوان یک راهبرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این انتشارات مطرح می ‌باشد و به هیچ عنوان موضوع اقتصادی و سود و فروش آثار مد نظر نیست، گفت: هفته گذشته مراسم قرعه‌ کشی هشتمین پویش مطالعاتی برگزار و اسامی برگزیدگان نیز منتشر شد.

یادآور می شود، از سال ۹۵ تا کنون، پویش‌ های مطالعاتی و مسابقه ‌های کتابخوانی «ریحانه ۱ و ۲ و ۳»، «در هوای انقلاب»، «مهمان امام»، «اوسنه‌ی گوهرشاد»، «دعبل و زلفا»، مسابقه کتابخوانی کرامت برگرفته از کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» توسط به نشر برگزار شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

                                              

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.